ROZWIĄZANIA CALL / CONTACT CENTER
Doradzamy najlepsze rozwiązania call center
Wdrażamy systemy call i contact center, wprowadzamy nowoczesne systemy telekomunikacyjne do firm. Pomagamy optymalizować zarządzanie komunikacją biznesową.
Najlepsze rozwiązania call center – czyli jakie?
Wdrażamy systemy call center od A do Z, bo tylko takie podejście daje użytkownikom pełen komfort korzystania z nich:
- zintegrowana komunikacja w jednym systemie: telefon, SMS, LiveChat, formularze
- ponad 1200 funkcji gwarantujących wysoki komfort i efektywność pracy,
- możliwość korzystania z systemu na dowolnym urządzeniu,
- najwyższe standardy bezpieczeństwa,
- błyskawiczna reakcja na rozwój firmy, dzięki wysokiej skalowalności systemu
- wdrażanie nowych modułów i funkcji zgodnie z Twoim zapotrzebowaniem.
Systemy telekomunikacyjne na najwyższym poziomie
- Wdrażamy i utrzymujemy serwery telekomunikacyjne ippbx / centrale telefoniczne
- zapewniamy ciągłość komunikacji wewnątrz firmy
- informatyzujemy rozwiązania faksowe,
- dostarczamy sprzęt telekomunikacyjny w tym telefony, zestawy słuchawkowe i inne
- budujemy sieci telefonii bezprzewodowej DECT
- dostarczamy rozwiązania oraz świadczymy usługi tele i wideokonferencji
- integrujemy telefonię z działającym już oprogramowaniem ERP, CRM ( Salesforce, ServiceDesk, Britix, Microsoft Dynamics Skype, inne)
Wesprzemy Cię
w organizacji
Twojego Call Center
Najlepsze rozwiązania call center to nie tylko oprogramowanie i urządzenia, ale także doskonała organizacja pracy konsultantów. Nasi eksperci pomogą Tobie w przygotowaniu sprawnego systemu zarządzania sprzedażą i pracą działu call center.
Budujemy i naprawiamy Call Center. Świadczymy usługi konsultingowe. Wykonamy audyt funkcjonowania procesów w działach sprzedaży i obsługi klienta. Zoptymalizujemy lub nawet stworzymy nowe skuteczne procesy sprzedaży. Mamy doświadczenie w rekrutacji konsultantów i menedżerów CC.
Przygotujemy Twój zespół do pracy i zadbamy o trening sprzedażowy podczas specjalnych szkoleń agentów sprzedaży i menedżerów. Dodatkowo w ramach indywidualnego programu wsparcia wdrożymy mechanizmy motywacyjne i procesy biznesowe,
Wiemy, jak automatyzować procesy obsługi klienta
Automatyzacja infolinii
Twoi handlowcy, czy konsultanci wykonują dziennie dziesiątki połączeń telefonicznych? Najwyższy czas to zautomatyzować dzięki dialerom – automatom wywołującym połączenia. Odpowiednio dobrany dialer potrafi zwiększyć efektywność dzwonienia nawet o 100%! Chciałbyś, aby Twoi pracownicy rozmawiali z klientami przez 45 minut na każdą godzinę pracy? Pokażemy Tobie jak to osiągnąć.
Zaawansowany system ticketowy
Twoja firma przyjmuje dziennie nawet setki telefonów, maili, chatów, czy zgłoszeń przez formularze na stronach internetowych? Jak się w nich nie pogubić? Zaprojektujemy dla Ciebie optymalny schemat przyjmowania zgłoszeń i leadów tak, aby maksymalnie wykorzystać potencjał, umiejętności i możliwości Twoich pracowników. Od dziś każde nowe zgłoszenie zostanie przydzielone do obsługi w sposób zautomatyzowany.
Automatyzacja procesów obsługi
Chcesz zoptymalizować proces obsługi klienta poprzez wprowadzenie jak największej ilości automatyzacji? Powiedz nam jaki jest aktualny model obsługi klienta i przepływ pracy , a my podpowiemy Tobie ile czasu i pieniędzy możesz zaoszczędzić! Żadne inne polskie rozwiązanie contact center nie daje tylu możliwości automatyzacji jak Systell Contact Center! Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!
Automatyzacja back office
Obsługa klienta nie kończy się w momencie przyjęcia zamówienia. To dopiero początek złożonego procesu jego realizacji. Zautomatyzujemy Twój back office, tak, by obsługa klienta była sprawna, a jednocześnie oszczędna. Automatyczna wysyłka zleceń do magazynu, wystawienie faktur, zamówienie przesyłki kurierskiej itp. to już nie problem! Dodatkowo wygenerujemy i automatycznie dostarczymy raporty z wykonanej pracy.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu