Przejdź do treści
Kontakt

Webinar - Jak zadbać o lepszą obsługę klienta w salonie dzięki aplikacji BDC Systell Contact Center?

Zarządzaj pracą w salonie, oszczędzając czas i pieniądze!

Dowiedz się, jak dobrze zamodelowany system contact center, może poprawić efektywność BDC w Twojej firmie.

Jak skutecznie wykorzystać Systell Contact Center BDC w branży automotive

Nie wiesz, jak poprawić jakość i skuteczność pracy BDC?

 

Obejrzyj nagranie webinaru. Podczas spotkania powiedzieliśmy:

  • jak scentralizowany ruch poprawia jakość komunikacji w salonie samochodowym,
  • co daje procesowość w systemie Contact Center BDC,
  •  jak skutecznie zarządzać w oparciu o dane,
  • czym jest system ticketowy i dlaczego warto go stosować,
  • jakie możliwości integracji posiada Systell Contact Center BDC.

 

Obejrzyj webinar

Prowadzący

Jarosław Stępkowski prezentacja Systell Contact Cenrter

Jarosław Stępkowski

Sales Director

Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim. 

Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.

Sesja Q&A - Pytania i odpowiedzi uczestników webinaru

  • Czy system ma już wbudowane gotowe procesy?

    Tak, system ma predefiniowane procesy oraz posiada silnik i możliwość modelowania własnych.

  • Czy system jest połączony z centrala telefoniczną bezpośrednio ?

    Centrala telefoniczna jest elementem systemu. Pod centralę są podłączeni użytkownicy BDC oraz wszyscy inni pracownicy (doradcy serwisowi, handlowi, itp).

  • Czy jest możliwość podpięcia go pod własną centralę telefoniczną ?

    W takim modelu integrujemy Państwa centralę oraz naszą część systemu telefonicznego odpowiedzialnego za zarządzenie „telko.”

  • Czy oprócz teorii zobaczymy też, jak wygląda raportowanie w programie?

    Dodatkowa informacja odnośnie raportowania: https://support.systell.pl/manager-

  • Czy na jedynym systemie możliwa jest praca kilku salonów?

    Tak, oczywiście. System jest przygotowany aby obsługiwać multidealerów oraz wiele salonów.

  • Czy Ticket można wysłać jako mail?

    Często jest tak, że ticket jest automatycznie sam wysyłany przez system np. do doradcy serwisowego. Doradca może na taki ticket odpowiedzieć mailowo i informacja trafia do BDC. Wówczas doradca nie musi korzystać z systemu, ale może.

  • Czy jest możliwość priorytetyzacji połaczeń? Np. mamy jednego agenta i dzwonią dwa telefony do dwóch różnych działów jednocześnie. Mamy możliwość ustawienia, który powinien się wdzwaniać do agenta czy obowiązuje ""kto pierwszy (zadzwonił) ten lepszy.

    Mamy 6 różnych trybów dystrybucji połączeń dla kolejkowania. Możemy definiować kolejność połączeń na podstawie np. funkcji VIP. Wówczas waga klienta może decydować czy będzie obsłużony przed innymi.

  • Jak są kierowani klienci spoza bazy tzn. nowi klienci? Zasadniczo każdy klient powinien być VIP.

    Nowi klienci będą kierowani według standardu jaki wybierzecie, np. podstawowa dystrybucja FIFO z rozkładem równomiernym – czyli każdy z pracowników infolinii odbierze taką samą ilość połączeń. VIP jest opcją. Dodatkowa cechą jest to, że możemy kierować połączenie do konsultanta który ostatnio rozmawiał z klientem.

  • Czy w raportach mogą być uwzględnione połączenia z komórek?

    W chwili obecnej podłączamy użytkowników GSM pod system i posiadamy możliwość raportowania ruch przychodzącego. W Q1 2023 wraz z integracją z jednym z operatorów telefonii GSM, będziemy mogli raportować także ruch wychodzący oraz przychodzący spoza BDC.

  • Czy można tworzyć też szablony wiadomości sms?

    Oczywiście, posiadamy tak zwane wzorce wiadomości mail, sms. Wzorzec może automatycznie uzupełniać dane sms/mail o zmienne dane np. z pola Kontakty czy Sprawy (Ticketu).

  • Czy istnieje zastosowanie wgrania w system utworzonych już kontaktów serwisowych (w DMSie) na danym kliencie ? Np. zaplanowane już przypomnienia o przeglądach itp - dla połączeń wychodzących w AFS?
    Istnieje możliwość zaimprotowania takich akcji kontaktowych. Na tej podstawie jest możliwość utworzenia kampanii/projektu dla połączeń wychodzących. Import można wykonać w formie csv/excela lub jeżeli jest integracja za pomocą mechanizm integracji.
    Mamy taką możliwość -> https://support.systell.pl/wszystkie/podstawowe-pojecia/”
  • Czy można podpiąć również czat lub Messenger?

    Tak, mamy integrację z Livechat, w ramach Livechat jest Messenger.

  • Czy można przyłączyć telefony komórkowe od dwóch różnych operatorów?

    Możemy przyłączyć telefony od wielu operatorów. Dla ruchu przychodzącego nie ma to znaczenia – w zasadzie chodzi o numer. Raportowanie na telefonie komórkowym jest ograniczone do przychodzących połączeń z BDC. W przypadku potrzeby pełnego raportowania ruchu z GSM wsparcie mamy tylko dla jednego operatora GSM.

  • Czy można wgrać listę np. ankiet do zrobienia i wyraportować wyniki?

    Oczywiście, system jest stworzony między innymi do tego typu akcji. Posiadamy gotowe predefiniowane szablony dla ankiet. System posiada gotowe procesy dla NPS.

  • Czy można uzyskać dostęp do DEMO?

    Zapraszamy do wysłania zapytania – kontakt@systell.pl. Wówczas specjalista przygotuje dostęp demo wraz z przygotowanymi procesami pod BDC. Standardowe demo ze na stronie nie posiada predefiniowanych ustawień pod BDC. Najszybciej proszę podesłać maila na kontakt@systell.pl z informacją o BDC, wówczas specjalista przygotuje odpowiednią prekonfigurację systemu.

  • Jakie są koszty wdrożenia?

    W ramach kosztów wdrożenia należy zakładać od kilku do kilkunastu dni pracy. Zakres prac obejmuje analitykę, projekt i konfigurację wraz ze szkoleniem. Zachęcamy do zapoznania się z cennikiem.

  • Czy można zintegrować DMS Rogowiec?

    DMS Rogowiec – za pomocą API pobieramy dane o kliencie wraz ze źródłem pozyskania. Prezentujemy dane dzwoniącego wraz z rozszerzonymi informacjami, takimi jak: lista pojazdów, dokumenty sprzedaży (faktury) oraz zgłoszenia serwisowe.

  • Jakie systemy są zintegrowane z Państwa oprogramowaniem?
    Systell CC posiada bogate API za pomocą którego możemy komunikować się z dowolnym oprogramowaniem. Dla DMS posiadamy integrację z Rogowcem, Softvig/Autostacja, Kanri i kilkoma innymi mniej popularnymi.
  • Jaka jest cena, od której można wejść z Wami we współpracę?
    Rozliczamy się w trybie miesięcznym za ilość zdefiniowanych użytkowników. Zapraszam do cennika: www.systell.pl/cennik
    Proszę pamiętać, że przeważnie pojawiają się jeszcze opłaty wdrożeniowe. Czyli koszty, w ramach których przeprowadzamy indywidualną konfigurację, szkolenie, wcześniej często także krótką analizę.
  • A jak ma się to do Call You - narzędzia JBR do monitorowania połączeń?
    Call You to aplikacja softphone umożliwiająca odbieranie i wykonywanie połączeń. Jest zintegrowana z DMS Rogowiec i wymaga sprzętowej centrali telefonicznej Slican. Obsługuje tylko kanał telefoniczny. Nasz system Systell Contact Center BDC oprócz telefonu pozwala na wielokanałową obsługę klienta (mail, formularze www, sms, chat, messenger).
    Bardziej stawiamy na wielokanałowość oraz obsługę całych procesów komunikacji. Oprócz telefonu dla nas najważniejsza jest sprawa/ticket po takim telefonie, zależy nam aby był przepływ informacji w organizacji, historia komunikacji oraz potencjalne zadania z tego wynikające.

Przykładowe wdrożenia systemu Systell Contact Center

Organizatorem webinaru jest Systell – producent zaawansowanego oprogramowania z obszaru Sales Force Automation. Dostawca systemów call i contact center. 

Obejrzyj webinar
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań