WIDEO
Ewolucja branży contact center i firmy Systell
Rozmowa Macieja Busia z CEO i Founderem Systella – Grzegorzem Grabskim, podczas której poruszane są zagadnienia:
Jak z dwuosobowej działalności Systell stał się jedną z najbardziej konkurencyjnych firm w branży contact center
Jak zmieniła się branża contact center i jej klienci na przestrzeni działalności firmy
Co łączy Systell z marką Panasonic?
Dlaczego rok 2012/2013 był przełomem dla Systella?
Co zmieniło się w firmie od okresu pandemii?
Dlaczego tak mocno stawiamy na customer care?
Dowiedz się jak wdrożyć i ile kosztuje Call Center
Obejrzyj dwie części wywiadu z Jarosławem Stępkowskim - Specjalistą w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta.
W rozmowie z Karolem Bancerzem odpowiada na pytania: jak obliczyć ROI z inwestycji w Call Center i jak przedstawia się kwestia kosztów pozyskania i utrzymania pracowników.
Stwórz swój własny biznes plan Call center.
Dowiedz się, ile kosztuje Call Center, w porównaniu do ceny usług outsourcingu Call Center i poznaj podstawowe zagadnienia, na które należy zwrócić uwagę, przy budowaniu Call Center.
Jaka jest różnica pomiędzy systemem Contact Center a CRM?
Zapraszamy do obejrzenia trzech części rozmowy Grzegorza Grabskiego - CEO Systell z Karolem Bancerzem z ccnews.pl.
Będzie ciekawie i praktycznie o systemach call center i CRM, o integracji systemów contact center z CRM, o personalizacji komunikacji i efekcie Woow.
SprawdźPostaw na rozwój swojego Contact Center
Poznaj rozwiązania Contact Center na trudne czasy i lepszą przyszłość! Posłuchaj interesującego wywiadu z zakresu tematyki Contact Center. Na pytania odpowiada: Marcin Grabowski – Co Owner Systell
SprawdźOdpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu