Przejdź do treści
Kontakt

Konsultacja online z ekspertem obsługi klienta

Konkurs zakończony

Zyskaj przewagę konkurencyjną dzięki profesjonalnemu wsparciu w obsłudze klienta i sprzedaży – to szansa, której nie możesz przegapić. Zgłoś swoją firmę już dziś i zobacz efekty! Poznaj wyniki konkursu.

Chcesz budować pozytywne relacje z klientami?

Dołącz do konkursu i wygraj Voucher na 4-godzinne konsultacje z ekspertem customer experience – Maciejem Busiem. Odkryj nowe strategie, które pozwolą Twojej firmie osiągnąć więcej.

Aby wziąć udział, wystarczy, że w kilku zdaniach opiszesz wyzwania, z którymi mierzy się Twoja firma w obszarze obsługi klienta.

Nie czekaj – wyślij swoje zgłoszenie, by wykorzystać swoje umiejętności komunikacyjne do rewolucji w Twoim biznesie.

Wypełnij formularz

Kto poprowadzi konsultacje?

Maciej Buś

Maciej Buś

Zawodowo i z przekonania zajmuje się usprawnianiem komunikacji marek z ich klientami po to, aby budować pozytywne doświadczenia.

Specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta w środowisku omnichannel. Wspiera managerów customer service jako mentor dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniami. Prowadzi również projekty wdrożeniowe struktur customer service & experience.

Od klikunastu lat spritus movens polskiego sektora Cutsomer service / Contact Center. Za swoją działalność na tym polu został wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Założyciel portalu Klientomania.pl

Weź udział w konkursie!

Wypełnij zgłoszenie i opisz wyzwania, z którymi mierzy się Twoja firma w obszarze obsługi klienta?

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań