Konsultacja online z ekspertem obsługi klienta
Konkurs zakończony
Zyskaj przewagę konkurencyjną dzięki profesjonalnemu wsparciu w obsłudze klienta i sprzedaży – to szansa, której nie możesz przegapić. Zgłoś swoją firmę już dziś i zobacz efekty! Poznaj wyniki konkursu.
Chcesz budować pozytywne relacje z klientami?
Dołącz do konkursu i wygraj Voucher na 4-godzinne konsultacje z ekspertem customer experience – Maciejem Busiem. Odkryj nowe strategie, które pozwolą Twojej firmie osiągnąć więcej.
Aby wziąć udział, wystarczy, że w kilku zdaniach opiszesz wyzwania, z którymi mierzy się Twoja firma w obszarze obsługi klienta.
Nie czekaj – wyślij swoje zgłoszenie, by wykorzystać swoje umiejętności komunikacyjne do rewolucji w Twoim biznesie.
Wypełnij formularzKto poprowadzi konsultacje?
Maciej Buś
Zawodowo i z przekonania zajmuje się usprawnianiem komunikacji marek z ich klientami po to, aby budować pozytywne doświadczenia.
Specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta w środowisku omnichannel. Wspiera managerów customer service jako mentor dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniami. Prowadzi również projekty wdrożeniowe struktur customer service & experience.
Od klikunastu lat spritus movens polskiego sektora Cutsomer service / Contact Center. Za swoją działalność na tym polu został wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.
Założyciel portalu Klientomania.pl
Wypełnij zgłoszenie i opisz wyzwania, z którymi mierzy się Twoja firma w obszarze obsługi klienta?