PROGRAM DO WINDYKACJI
System do obsługi klienta i obniżania kosztów windykacji w branży finansowej
Ustabilizujemy nagłe wzrosty liczby połączeń, a nasz program do windykacji pozwoli Ci sprawnie kontaktować się z setkami rozmówców.
Przekonaj się, jak Systell Contact Center poprawia skuteczność firm finansowych
Okresowe duże natężenie połączeń przychodzących i konieczność jednoczesnego realizowania połączeń wychodzących to jeden z naczelnych problemów firm pożyczkowych.
Zobacz, jak Systell Contact Center wspiera branżę finansową na konkretnym przykładzie!
Zobacz case studyNetcredit (Twino)
Od kilku lat współpracujemy z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek pożyczkowych w Europie. Wdrożyliśmy Systell Contact Center w oddziałach w Polsce, Rosji, Gruzji i na Łotwie. Poza tym dostarczyliśmy także systemy telekomunikacyjne do filii w Kazachstanie.
Bocian (Everest Finanse)
Dostarczone przez nas systemy telekomunikacyjne w pełni obsługują infolinię sprzedażową najbardziej znanej polskiej marki pożyczkowej. Wdrożone przez nas rozwiązania bez przeszkód radzą sobie z nagłymi wzrostami liczby połączeń, które są spowodowane licznymi kampaniami reklamowymi w radio i telewizji.
ZOBACZ CAŁE CASE STUDYPhinance
Wdrożenie Systell Contact Center u jednego z największych pośredników kredytowych i ubezpieczeniowych pozwoliło na wymierną optymalizację pracy w całej firmie. Zadbaliśmy o bezpieczeństwo danych separując je między poszczególnymi działami. Uzyskaliśmy zdecydowaną poprawę efektywności wykonywania połączeń telefonicznych dzięki dialerom. Zautomatyzowaliśmy proces wymiany danych pomiędzy call center a CRM. A na koniec zredukowaliśmy czas tworzenia raportów o około 80 godzin miesięcznie.
Kompleksowy program do windykacji
Systell Contact Center doskonale sprawdza się zarówno w firmach stricte windykacyjnych (np. Arena Inkaso), jak i przedsiębiorstwach, w których windykacja jest jednym z codziennych zadań realizowanych przez agentów (SalesGroup, Phinance, NetCredit i inne). Zastosowanie automatyzacji procesu kontaktu z dłużnikiem w połączeniu z dialerem przynosi natychmiastowy efekt synergii.
Efektywne wykorzystanie czasu pracy
Pracując na Systell Contact Center nawet 10% dziennych czynności związanych z realizowaniem kontaktu z klientem może zostać zautomatyzowanych. To tak, jakby każdy konsultant pracował 2 dni w miesiącu mniej. Jak to się dzieje? W Twojej firmie wytworzymy efekt synergii poprzez połączenie wielu funkcji systemu contact center.
Kanały komunikacji
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu