SYSTEM DO SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ W CONTACT CENTER
Wielokanałowa sprzedaż i obsługa klienta w jednym systemie
Zoptymalizuj swoje wyniki sprzedażowe i zwiększ efektywność kampanii marketingowych
Jak zbudować call center gotowe na wyzwania współczesnej sprzedaży bezpośredniej?
Efektywne zarządzanie czasem i umiejętnościami agentów to główne źródło sukcesów profesjonalnego call center.
Przekonaj się, jak Systell Contact Center wspiera zespół sprzedaży bezpośredniej w Media System!
Zobacz case studyNajlepsza na rynku wydajność dialera predictive
Masz poczucie, że Twój zespół sprzedażowy działa na najwyższych obrotach? Sądzisz, że nie można zwiększyć bardziej efektywności agentów? Testy wydajnościowe przeprowadzone u naszych Klientów na prawdziwych kampaniach wykazały, że korzystając z naszego Predictive Dialera (PDS), konsultanci mogą osiągać efektywności na poziomie nawet 50 minut rozmów na godzinę pracy.
Jeden spójny proces umawiania spotkań
Niezależnie od tego, jak wygląda proces telefonicznego umawiania spotkań w Twojej firmie, będziesz w stanie perfekcyjnie go odwzorować w Systell Contact Center. Zapraszanie na prezentacje, czy ich późniejsze potwierdzanie, jest realizowane automatycznie, bez angażowania pracowników, w tym bez konieczności eksportu i importu rekordów do poszczególnych kampanii.
Pełna obsługa posprzedażowa i serwisowa
Jeśli sprzedajesz produkty, które wymagają obsługi posprzedażowej lub serwisowej, wszystkie te procesy zaprojektujesz i wdrożysz w Systell Contact Center. Nasze oprogramowanie nie służy wyłącznie umawianiu spotkań. Jest to kompleksowe rozwiązanie do budowania relacji z klientami i prowadzenia z nimi kontaktu na najwyższym poziomie jakości obsługi.
Dodatkowe funkcje to dla nas żaden problem!
Firmy z branży sprzedaży bezpośredniej intensywnie ze sobą rywalizują. Systell odpowiada na tę sytuację technologicznym otwarciem na każdą ideę wdrożenia nowych funkcji. Realizowaliśmy już m.in. takie zlecenia jak generator listów z zaproszeniami, czy aplikacja na tablet z losowaniem nagrody dla klienta podczas umówionego telefonicznie spotkania.
Zarządzanie wieloma kampaniami i agentami
Niezależnie od tego, ile kampanii telefonicznych jednocześnie realizuje Twoja firma, czy z ilu agentów złożony jest Twój zespół, zarządzanie systemem jest jednakowo komfortowe. Dbamy o to, by panel managerski oprogramowania Systell Contact Center, był intuicyjny i prosty w obsłudze. Dzięki temu kierowanie Twoim contact center stanie się przyjemnością!
Kanały komunikacji
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu