Przejdź do treści
Kontakt

OBSŁUGA KLIENTA W E-COMMERCE

Program do obsługi klienta w e-commerce

Nigdy więcej chaosu w obsłudze zamówień! Sprawny system obsługi klienta porządkuje komunikację, podnosi zaufanie klientów i redukuje liczbę porzuconych koszyków.

program do obsługi klienta w e-commerce

W naszym systemie znajdziesz kluczowe rozwiązania dla branży e-commerce

Handel internetowy wymaga od sprzedawców wysokiej sprawności w obsłudze zamówień i utrzymywaniu stałego kontaktu z klientem. Systell Contact Center czyni te zadania łatwiejszymi.

Poznaj case study z branży e-commerce

Sprzedaż za pośrednictwem internetowych platform handlowych staje się wyzwaniem, gdy każdemu zamówieniu towarzyszy wiele wiadomości informujących o zamówieniu, płatności, czy wysyłce. Jak w tym chaosie mieć wszystko pod kontrolą Systell Contact Center rozwiązuje ten problem!

ZOBACZ

Profesjonalizacja procesu obsługi

Zapewnij swoim klientom doskonałą obsługę w środowisku omnichannel. Połącz w jednym miejscu komunikację online i offline, zbierając zgłoszenia spraw ze wszystkich kanałów komunikacji. Odpowiadaj na zgłoszenia klientów rzeczowo i na czas. Prowadź kampanie marketingowe trafnie wycelowane w potrzeby klienta.

Profesjonalizacja procesu obsługi
Automatyzacja obsługi klienta

Automatyzacja obsługi klienta

Twoje działania są wspierane procesami uruchamianymi automatycznie w odpowiedzi na określone zdarzenia. Dzięki temu obsługa klienta staje się szybsza, pozbawiona błędów związanych z czynnikiem ludzkim i bardziej opłacalna ekonomicznie.

Zarządzanie czasem i jakością pracy konsultantów (obsługi)

Mierz kluczowe wskaźniki wydajności w czasie rzeczywistym za pomocą niestandardowych pulpitów nawigacyjnych i raportów. Zyskaj dostęp do statystyk dotyczących kolejek połączeń, bieżących rozmów, agentów i danych połączeń w jednym miejscu. Dowiedz się z jakimi tematami dzwonią klienci, jakie sprawy najczęściej obsługują Twoi konsultanci by działać sprawniej i bardziej efektywnie. Wykorzystuj możliwość stałego monitorowania i raportowania pracy zespołu, aby dzięki temu na bieżąco korygować błędy, lepiej planować zadania i poziom zatrudnienia na przyszłość oraz trafniej ustalać cele.

Zarządzanie czasem i jakością pracy konsultantów (obsługi)
Lepsze zarządzanie opiniami w internecie

Lepsze zarządzanie opiniami w internecie

Dzięki programowi do ankiet szybciej i łatwiej pozyskujesz opinie klientów online. To idealne narzędzie do zbierania ocen dotyczących produktów i jakości obsługi, ale też doskonałe źródło informacji na temat motywacji, preferencji, kryteriów satysfakcji i niezadowolenia charakterystycznych dla określonej grupy klientów.

Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami

SCC jest systemem otwartym zarówno na standardowe, jak i personalizowane integracje branży e-commerce. Pracuj na danych z różnych źródeł w jednym widoku. Nasz system można łatwo zintegrować z CRMami lub narzędziami pomocy technicznej, takimi jak Salesforce, Baselinker, Zendesk, Shopify, Magento i inne. Nasz system zintegrujemy też z Twoimi systemami ERP np. z Subiekt i eNova. Twoi agenci zobaczą wszystkie dane dzwoniącego w jednym miejscu, aby pomóc klientowi dokładniej i szybciej.

contact center możliwość integracji z zewnętrznymi systemami
Ratowanie porzuconych koszyków

Ratowanie porzuconych koszyków

Wysyłaj spersonalizowane kampanie mailingowe do użytkowników, którzy nie zakończyli procesu zakupu, pozostawiając produkty w koszyku. Daj jak najszerszą możliwość kontaktu z zespołem obsługi klienta, by ułatwić podjęcie ostatecznej decyzji o zakupie. Wysyłaj ankiety, które dostarczą Ci wiedzy na temat możliwych przyczyn rezygnacji z zakupu.

Znajomość historii klienta

Zawsze wiesz, kto do Ciebie dzwoni, bo system, rozpoznaje klientów w bazie, dzięki funkcjom CRM. Dzięki tej funkcji, możesz skuteczniej obsługiwać klientów. Agenci mogą zapoznać się z przeszłymi interakcjami dzwoniącego, zanim jeszcze podniosą słuchawkę i uzyskają szybki przegląd poprzednich problemów i próśb. Oznacza to, że klient nie musi powtarzać tych samych informacji za każdym razem, gdy dzwoni.

Znajomość historii klienta w contact center
Dogodne kanały komunikacji

Dogodne kanały komunikacji

Umożliwiasz swoim klientom komunikację za pośrednictwem ich ulubionych kanałów komunikacji. Dzięki temu zapewniasz im poczucie bezpieczeństwa, które jest koniecznym elementem budowania wiarygodności marki w internecie.

Szybka reakcja na zgłoszenia

Dzięki systemowi powiadomień oraz łatwej dostępności do historii klienta Twoje centrum obsługi klienta jest w stanie błyskawicznie i merytorycznie odpowiedzieć na sprawy zgłaszane przez klientów.

Szybka reakcja na zgłoszenia

Kanały komunikacji

Telefon
Sms
Voice-sms
Live chat
Call back
E-mail, czat
Formularz www
Komunikatory
Chat bot
Voice bot
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań