OBSŁUGA KLIENTA W E-COMMERCE
Program do obsługi klienta w e-commerce
Nigdy więcej chaosu w obsłudze zamówień! Sprawny system obsługi klienta porządkuje komunikację, podnosi zaufanie klientów i redukuje liczbę porzuconych koszyków.
Poznaj case study z branży e-commerce
Sprzedaż za pośrednictwem internetowych platform handlowych staje się wyzwaniem, gdy każdemu zamówieniu towarzyszy wiele wiadomości informujących o zamówieniu, płatności, czy wysyłce. Jak w tym chaosie mieć wszystko pod kontrolą Systell Contact Center rozwiązuje ten problem!
ZOBACZProfesjonalizacja procesu obsługi
Zapewnij swoim klientom doskonałą obsługę w środowisku omnichannel. Połącz w jednym miejscu komunikację online i offline, zbierając zgłoszenia spraw ze wszystkich kanałów komunikacji. Odpowiadaj na zgłoszenia klientów rzeczowo i na czas. Prowadź kampanie marketingowe trafnie wycelowane w potrzeby klienta.
Automatyzacja obsługi klienta
Twoje działania są wspierane procesami uruchamianymi automatycznie w odpowiedzi na określone zdarzenia. Dzięki temu obsługa klienta staje się szybsza, pozbawiona błędów związanych z czynnikiem ludzkim i bardziej opłacalna ekonomicznie.
Zarządzanie czasem i jakością pracy konsultantów (obsługi)
Mierz kluczowe wskaźniki wydajności w czasie rzeczywistym za pomocą niestandardowych pulpitów nawigacyjnych i raportów. Zyskaj dostęp do statystyk dotyczących kolejek połączeń, bieżących rozmów, agentów i danych połączeń w jednym miejscu. Dowiedz się z jakimi tematami dzwonią klienci, jakie sprawy najczęściej obsługują Twoi konsultanci by działać sprawniej i bardziej efektywnie. Wykorzystuj możliwość stałego monitorowania i raportowania pracy zespołu, aby dzięki temu na bieżąco korygować błędy, lepiej planować zadania i poziom zatrudnienia na przyszłość oraz trafniej ustalać cele.
Lepsze zarządzanie opiniami w internecie
Dzięki programowi do ankiet szybciej i łatwiej pozyskujesz opinie klientów online. To idealne narzędzie do zbierania ocen dotyczących produktów i jakości obsługi, ale też doskonałe źródło informacji na temat motywacji, preferencji, kryteriów satysfakcji i niezadowolenia charakterystycznych dla określonej grupy klientów.
Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami
SCC jest systemem otwartym zarówno na standardowe, jak i personalizowane integracje branży e-commerce. Pracuj na danych z różnych źródeł w jednym widoku. Nasz system można łatwo zintegrować z CRMami lub narzędziami pomocy technicznej, takimi jak Salesforce, Baselinker, Zendesk, Shopify, Magento i inne. Nasz system zintegrujemy też z Twoimi systemami ERP np. z Subiekt i eNova. Twoi agenci zobaczą wszystkie dane dzwoniącego w jednym miejscu, aby pomóc klientowi dokładniej i szybciej.
Ratowanie porzuconych koszyków
Wysyłaj spersonalizowane kampanie mailingowe do użytkowników, którzy nie zakończyli procesu zakupu, pozostawiając produkty w koszyku. Daj jak najszerszą możliwość kontaktu z zespołem obsługi klienta, by ułatwić podjęcie ostatecznej decyzji o zakupie. Wysyłaj ankiety, które dostarczą Ci wiedzy na temat możliwych przyczyn rezygnacji z zakupu.
Znajomość historii klienta
Zawsze wiesz, kto do Ciebie dzwoni, bo system, rozpoznaje klientów w bazie, dzięki funkcjom CRM. Dzięki tej funkcji, możesz skuteczniej obsługiwać klientów. Agenci mogą zapoznać się z przeszłymi interakcjami dzwoniącego, zanim jeszcze podniosą słuchawkę i uzyskają szybki przegląd poprzednich problemów i próśb. Oznacza to, że klient nie musi powtarzać tych samych informacji za każdym razem, gdy dzwoni.
Dogodne kanały komunikacji
Umożliwiasz swoim klientom komunikację za pośrednictwem ich ulubionych kanałów komunikacji. Dzięki temu zapewniasz im poczucie bezpieczeństwa, które jest koniecznym elementem budowania wiarygodności marki w internecie.
Szybka reakcja na zgłoszenia
Dzięki systemowi powiadomień oraz łatwej dostępności do historii klienta Twoje centrum obsługi klienta jest w stanie błyskawicznie i merytorycznie odpowiedzieć na sprawy zgłaszane przez klientów.
Kanały komunikacji
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu