OBSŁUGA KLIENTA W E-COMMERCE
Program do obsługi klienta w e-commerce
Nigdy więcej chaosu w obsłudze zamówień! Sprawny system obsługi klienta porządkuje komunikację, podnosi zaufanie klientów i redukuje liczbę porzuconych koszyków.
![program do obsługi klienta w e-commerce](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/07/program-do-obslugi-klienta-w-e-commerce.webp)
Poznaj case study z branży e-commerce
Sprzedaż za pośrednictwem internetowych platform handlowych staje się wyzwaniem, gdy każdemu zamówieniu towarzyszy wiele wiadomości informujących o zamówieniu, płatności, czy wysyłce. Jak w tym chaosie mieć wszystko pod kontrolą Systell Contact Center rozwiązuje ten problem!
ZOBACZProfesjonalizacja procesu obsługi
Zapewnij swoim klientom doskonałą obsługę w środowisku omnichannel. Połącz w jednym miejscu komunikację online i offline, zbierając zgłoszenia spraw ze wszystkich kanałów komunikacji. Odpowiadaj na zgłoszenia klientów rzeczowo i na czas. Prowadź kampanie marketingowe trafnie wycelowane w potrzeby klienta.
![Profesjonalizacja procesu obsługi](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/pexels-andrea-piacquadio-789822.jpg)
![Automatyzacja obsługi klienta](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/10-1.png)
Automatyzacja obsługi klienta
Twoje działania są wspierane procesami uruchamianymi automatycznie w odpowiedzi na określone zdarzenia. Dzięki temu obsługa klienta staje się szybsza, pozbawiona błędów związanych z czynnikiem ludzkim i bardziej opłacalna ekonomicznie.
Zarządzanie czasem i jakością pracy konsultantów (obsługi)
Mierz kluczowe wskaźniki wydajności w czasie rzeczywistym za pomocą niestandardowych pulpitów nawigacyjnych i raportów. Zyskaj dostęp do statystyk dotyczących kolejek połączeń, bieżących rozmów, agentów i danych połączeń w jednym miejscu. Dowiedz się z jakimi tematami dzwonią klienci, jakie sprawy najczęściej obsługują Twoi konsultanci by działać sprawniej i bardziej efektywnie. Wykorzystuj możliwość stałego monitorowania i raportowania pracy zespołu, aby dzięki temu na bieżąco korygować błędy, lepiej planować zadania i poziom zatrudnienia na przyszłość oraz trafniej ustalać cele.
![Zarządzanie czasem i jakością pracy konsultantów (obsługi)](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/branze-na-www-504x356-1.png)
![Lepsze zarządzanie opiniami w internecie](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/branze-na-www-504x356-1-1.png)
Lepsze zarządzanie opiniami w internecie
Dzięki programowi do ankiet szybciej i łatwiej pozyskujesz opinie klientów online. To idealne narzędzie do zbierania ocen dotyczących produktów i jakości obsługi, ale też doskonałe źródło informacji na temat motywacji, preferencji, kryteriów satysfakcji i niezadowolenia charakterystycznych dla określonej grupy klientów.
Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami
SCC jest systemem otwartym zarówno na standardowe, jak i personalizowane integracje branży e-commerce. Pracuj na danych z różnych źródeł w jednym widoku. Nasz system można łatwo zintegrować z CRMami lub narzędziami pomocy technicznej, takimi jak Salesforce, Baselinker, Zendesk, Shopify, Magento i inne. Nasz system zintegrujemy też z Twoimi systemami ERP np. z Subiekt i eNova. Twoi agenci zobaczą wszystkie dane dzwoniącego w jednym miejscu, aby pomóc klientowi dokładniej i szybciej.
![contact center możliwość integracji z zewnętrznymi systemami](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/4-4.png)
![Ratowanie porzuconych koszyków](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/2-4.png)
Ratowanie porzuconych koszyków
Wysyłaj spersonalizowane kampanie mailingowe do użytkowników, którzy nie zakończyli procesu zakupu, pozostawiając produkty w koszyku. Daj jak najszerszą możliwość kontaktu z zespołem obsługi klienta, by ułatwić podjęcie ostatecznej decyzji o zakupie. Wysyłaj ankiety, które dostarczą Ci wiedzy na temat możliwych przyczyn rezygnacji z zakupu.
Znajomość historii klienta
Zawsze wiesz, kto do Ciebie dzwoni, bo system, rozpoznaje klientów w bazie, dzięki funkcjom CRM. Dzięki tej funkcji, możesz skuteczniej obsługiwać klientów. Agenci mogą zapoznać się z przeszłymi interakcjami dzwoniącego, zanim jeszcze podniosą słuchawkę i uzyskają szybki przegląd poprzednich problemów i próśb. Oznacza to, że klient nie musi powtarzać tych samych informacji za każdym razem, gdy dzwoni.
![Znajomość historii klienta w contact center](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/16-1.png)
![Dogodne kanały komunikacji](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/8-3.png)
Dogodne kanały komunikacji
Umożliwiasz swoim klientom komunikację za pośrednictwem ich ulubionych kanałów komunikacji. Dzięki temu zapewniasz im poczucie bezpieczeństwa, które jest koniecznym elementem budowania wiarygodności marki w internecie.
Szybka reakcja na zgłoszenia
Dzięki systemowi powiadomień oraz łatwej dostępności do historii klienta Twoje centrum obsługi klienta jest w stanie błyskawicznie i merytorycznie odpowiedzieć na sprawy zgłaszane przez klientów.
![Szybka reakcja na zgłoszenia](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/14-1.png)
Kanały komunikacji
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu