Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Zapraszamy do kontaktu

Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu.

 
 
 
Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. Więcej o ochronie danych

SKUTECZNE POŁĄCZENIE

SYSTEMU CRM I NARZĘDZIA

DO KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

WYPRÓBUJ SYSTELL CONTACT CENTER

Idealny CRM dla MŚP

Klasyczne systemy CRM dostarczają wyłącznie funkcje do zarządzania relacjami z klientami. Z nami nie tylko będziesz budować te relacje, ale będziesz je również realizować poprzez wielokanałowy kontakt z klientami.

CRM

Przez 11 lat działalności przeprowadziliśmy ponad 200 wdrożeń systemu contact center dla branży sprzedaży bezpośredniej

Komunikacja z Klientem

Skontaktujesz się z klientem prosto z Twojego systemu CRM m.in. poprzez telefon, mail, SMS, chat, czy Facebook.

Automatyzacja

Zaprojektujesz wszelkie procesy biznesowe jakie chcesz realizować w CRM wplatając z nie elementy automatyzacji.

Kontakt z Twoim Działem Sprzedaży będzie dla klienta przyjemnością!

Indywidualnie dopasowany CRM

Skonfigurujemy dla Ciebie system CRM tak, aby perfekcyjnie odpowiadał Twoim potrzebom. Zyskujesz pełną dowolność w budowaniu bazy klientów. Stworzymy dla Ciebie takie pola dotyczące klientów, jakich będziesz potrzebować. Dodamy możliwość wpisywania notatek, czy przechowywania dokumentów w przeznaczonym do tego repozytorium.

Proces sprzedaży

Zaprojektujemy dla Ciebie indywidualny proces sprzedaży odpowiadający realiom Twojego biznesu. Wykorzystamy nieograniczone możliwości skryptera aby zaprojektować wszelkie formularze, które posłużą zbieraniu danych od klientów na poszczególnych etapach sprzedaży. Etapy te następnie zostaną oznaczone statusami, dzięki którym w prosty sposób będziesz mógł raportować lejek sprzedażowy.

Komunikacja Omnichannel

Twój CRM będzie się wyróżniał z tysięcy rozwiązań dostępnych na rynku tym, że będziesz mógł prowadzić całą komunikację z klientem prosto z systemu. Zgodnie z Twoimi potrzebami skonfigurujemy dla Ciebie takie kanały komunikacji jak telefon, mail, chat, Facebook, formularze ze stron www czy natychmiastowe oddzwonienie z Twojej strony internetowej w ciągu 28 sekund. Całą historia komunikacji wraz z nagraniami rozmów automatycznie zostanie zapisana na karcie danego klienta.

Automatyzacje

Chciałbyś zautomatyzować proces sprzedaży aby Twoi handlowcy nie musieli wykonywać żmudnych, powtarzalnych czynności? Z Systell Contact Center to żaden kłopot! Odpowiednie statusy mogą wywoływać takie akcje jak np. wysyłka maila z ofertą, czy SMS z potwierdzeniem umówionego spotkania handlowego. Powiedz nam co Cię interesuje, a wdrożymy to w Twoim systemie CRM.

Realizacja sprzedaży i obsługa posprzedażowa

Nasz CRM nie musi służyć wyłącznie handlowcom i managerom sprzedaży. Jeśli wymaga tego od Ciebie branża, czy proces sprzedaży, system CRM może zostać udostępniony także innym jednostkom organizacyjnym w firmie. Przykładowo w specjalnie przygotowanym widoku Magazyn może otrzymywać zlecenia uszykowania produktów do wysyłki wraz z możliwością generowania kurierskich listów przewozowych. W kolejnym widoku, Dział Serwisu i Reklamacji może rejestrować i rozpatrywać wpływające do firmy reklamacje i zgłoszenia serwisowe. Wszystkie te dane zostaną zarchiwizowane w widoku karty klienta. Interesujące prawda?

Zapraszamy na spotkanie już dziś.

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.

Chcę skorzystać z darmowej Analityki
Jesteśmy poza biurem.
Oddzwonimy
gdy wrócimy
do pracy.
Podaj swój numer telefonu
 Zamawiam rozmowę
Jesteś już 5 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Manitu z chęcią pomoże.Doradzi i zadba o Twoje potrzeby.
5