SYSTEM CRM
Połącz system CRM z profesjonalną obsługą klienta
Twórz długotrwałe relacje z klientami
Wybrane funkcje systemu CRM
Proces sprzedaży
Zaprojektujemy dla Ciebie indywidualny proces sprzedaży odpowiadający realiom Twojego biznesu. Wykorzystamy nieograniczone możliwości skryptera aby zaprojektować wszelkie formularze, które posłużą zbieraniu danych od klientów na poszczególnych etapach sprzedaży. Etapy te następnie zostaną oznaczone statusami, dzięki którym w prosty sposób będziesz mógł raportować lejek sprzedażowy.
Komunikacja Omnichannel
Twój system CRM będzie się wyróżniał z tysięcy rozwiązań dostępnych na rynku tym, że będziesz mógł prowadzić całą komunikację z klientem prosto z systemu. Zgodnie z Twoimi potrzebami skonfigurujemy dla Ciebie takie kanały komunikacji jak telefon, mail, chat, Facebook, formularze ze stron www czy natychmiastowe oddzwonienie z Twojej strony internetowej w ciągu 28 sekund. Całą historia komunikacji wraz z nagraniami rozmów automatycznie zostanie zapisana na karcie danego klienta.
Realizacja sprzedaży i obsługa posprzedażowa
Nasz CRM nie musi służyć wyłącznie handlowcom i managerom sprzedaży. Jeśli wymaga tego od Ciebie branża, czy proces sprzedaży, system CRM może zostać udostępniony także innym jednostkom organizacyjnym w firmie. Przykładowo w specjalnie przygotowanym widoku Magazyn możesz otrzymywać zlecenia uszykowania produktów do wysyłki wraz z możliwością generowania kurierskich listów przewozowych. W kolejnym widoku, Dział Serwisu i Reklamacji może rejestrować i rozpatrywać wpływające do firmy reklamacje i zgłoszenia serwisowe. Wszystkie te dane zostaną zarchiwizowane w widoku karty klienta. Interesujące prawda?
Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.