System ticketowy - Zarządzanie zgłoszeniami
Tworzymy system ticketowy dla firm
Oferujemy system obsługi zgłoszeń skracający czas obsługi klienta i podnoszący jej jakość
Obsługa klienta lepsza o 40%!
Załatwiaj sprawy klientów szybciej i skuteczniej! System ticketowy to oprogramowanie, dzięki któremu zbierzesz w jedno miejsce, wszystkie zgłoszenia Twoich klientów, z dowolnego kanału kontaktu: infolinii, chatu, maili, SMS, formularzy kontaktowych, aplikacji Messenger oraz live chatu. Każdą interakcję z klientem, system automatycznie zapisze jako tzw. ticket, czyli zadanie przydzielane do konkretnego pracownika.
Prosty w obsłudze i intuicyjny system ticketowy
Poczuj przyjemność pracy na intuicyjnym systemie obsługi zgłoszeń, podporządkowanym Twoim zasadom. Wybierz funkcje, jakich potrzebujesz i dostosuj wygląd panelu konsultanta do swoich wymagań. Z łatwością twórz własne kategorie zadań dla pracowników i porządkuj tak, jak chcesz. Obsługuj klientów szybciej i sprawniej, określając czas, w jakim pracownik ma zająć się zgłoszoną sprawą. Zarządzaj całym procesem obsługi klienta z jednego miejsca, wybierając system ticketowy z rozwiązaniem omnichannel.
Nasz system ticketowy przypomni o niecierpliwym kliencie oczekującym na sprawną odpowiedź. Zobaczysz też, kto czeka najdłużej na infolinii lub komu musisz wysłać umowę. Zyskasz dostęp do historii rozmów, pytań klienta i dokumentacji zgłoszeń. Nigdy już nie będziesz musiał szukać umów czy ofert w starych mailach, bo system uporządkuje całą dokumentację. Przy użyciu wewnętrznej wyszukiwarki, szybko sprawdzisz, na jakim etapie jest sprawa klienta, jaki problem trzeba rozwiązać oraz kto z firmy jest za to odpowiedzialny.
Istotne funkcje systemu ticketowego
Poznaj praktyczne funkcje, które uporządkują przepływ informacji między klientem a Twoją firmą,
przyspieszą pracę konsultantów i zwiększą skuteczność wykonywania wyznaczonych im zadań.
Wyzwanie
Zagubione wiadomości od klientów
Czy w Twojej firmie zdarzają się przypadki pomijania wiadomości od klientów? Zbieranie i segregowanie informacji z wielu kanałów komunikacji staje się coraz trudniejsze? Zbyt wiele czynności zmierzających do uporządkowania komunikacji z klientami jest przeprowadzana ręcznie?
Rozwiązanie
Automatyczna segregacja wiadomości ze wszystkich kanałów
System ticketowy działa w chmurze, do jego uruchomienia wystarczy przeglądarka. Określ liczbę konsultantów, wyznaczonych do pracy na systemie i rozpocznij od zaraz! System ticketowy jest elastyczny, z łatwością dopasujemy go do Twoich potrzeb. Możesz z niego korzystać na telefonie czy tablecie. Chcesz pracować wygodniej i zwiększyć efektywność obsługi klienta? Skontaktuj się z naszymi specjalistami!
Sprawdź, jak działa nowoczesny system ticketowy
Zadbaj o kompletną obsługę klienta w Twojej firmie i wypróbuj bezpłatnie już dziś!
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu