Contact Center dla Automotive
Wiodący system do obsługi klientów w salonie samochodowym
Dołącz do dziesiątek salonów samochodowych, które wraz z nami dbają o relacje z klientem.
Poznaj nasze integracje z systemami DMS
Wystarczy wdrożyć system Systell Contact Center do komunikacji z klientami
Z sukcesem zrealizowaliśmy wdrożenia zarówno dla jedno-, jak i wielobrandowych salonów takich marek jak np.:
ZOBACZ WIDEONajlepsze praktyki rynkowe w Twoim salonie
Nasze bogate doświadczenie w branży automotive pozwoliło nam skonsolidować w jedną całość wszystkie dobre praktyki prowadzenia komunikacji z klientami salonów samochodowych. Doradzimy Tobie w jaki sposób zmienić procesy kontaktu z klientami, jak zoptymalizować pracę recepcji, jak wyodrębnić osobne, wyspecjalizowane osoby do obsługi telefonicznej klientów.
Bezproblemowa integracja z DMS
Wiemy, że każda marka samochodowa ma swój system DMS oraz, że potrafią się one różnić między sobą zakresem dostępnych funkcji i możliwości. Realizowaliśmy już podobne wdrożenia. Dlatego, nawet jeśli prowadzisz multibrandowy salon samochodowy, przeprowadzimy Cię przez proces integracji Systell Contact Center ze wszystkimi systemami DMS, których używasz. Dzięki temu, będziesz mógł prowadzić komunikację z klientami z jednego, prostego narzędzia.
100% więcej umówionych jazd testowych lub spotkań z doradcami
Pokażemy Ci jak wykorzystać Systell Contact Center do pozyskiwania nowych leadów sprzedażowych. Przekonasz się jak efektywnie możesz obsługiwać przez telefon zgłoszenia ze stron internetowych, a także realizować kampanie telefoniczne na posiadanej już bazie kontaktów. Wszystko w celu wygenerowania jak największej liczby jazd testowych lub spotkań w salonie dla doradców.
Zamiana nieodebranych połączeń w lojalnych klientów
Utrudniony kontakt z klientem dotyczy najczęściej działu serwisu i części. Na początku przeprowadzimy analizę nieodbieranych połączeń po to, aby z pomocą naszych systemów telekomunikacyjnych wprowadzić odpowiednie procedury naprawcze. Zapewniamy, że po wdrożeniu, odbierzesz 99% połączeń! Pozostały 1% trafi na listę oddzwonień w formie ticketu. System zaraportuje 100% telefonów. Dzięki integracji z DMS, przy połączeniu przychodzącym, system od razu zidentyfikuje klienta, wyświetlając jego dane np. ile ma samochodów, jakie wizyty serwisowe odbył itp.
Akcje sezonowe? Badanie satysfakcji? Korzystaj z nowych kanałów nawiązywania kontaktu z klientami
Zastanawiasz się w jaki sposób przyciągnąć klientów do Twojego salonu na akcje sezonowe? A może myślisz nad nowymi sposobami ankietowania i badania satysfakcji? Z Systell Contact Center wprowadzisz kontakt z klientem na nowy, wyższy poziom, dzięki takim kanałom komunikacji jak: telefon, SMS, obsługa formularzy ze stron internetowych, czy SMS Głosowy. Wszystko będzie dla Ciebie dostępne z poziomu jednego, prostego w użyciu narzędzia.
Kanały komunikacji
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu