Przejdź do treści
Kontakt

ZASTOSOWANIA

Poznaj zastosowania systemu contact center

Każdego dnia Systell wspiera swoich klientów za pomocą nowoczesnych technologii. Zwiększ zyski firmy, skróć czas oczekiwania klienta na obsługę, odpowiadaj szybko i kompetentnie na zgłoszenia i zdobądź serca swoich klientów.

Ankietowanie

Kiedy zyski firmy zależą od poziomu satysfakcji klientów, ankietowanie stają się koniecznością. Skorzystaj z systemu, który zbierze tysiące ankiet w jeden dzień i opisze je w prostym raporcie.

Helpdesk

Skróć czas oczekiwania klienta na obsługę i dopasuj kompetentnego konsultanta do sprawy, w której ma on pomóc. Zastosuj system helpdesk dla sprawnej i skutecznej obsługi klienta.

Infolinia

Gdy klient poszukuje szybkiej odpowiedzi na swoje pytania, infolinia pomoże Twoim konsultantom zdobyć jego serce. Zadbaj o relacje z klientami i skorzystaj z naszego systemu do obsługi infolinii.

Narzędzia do pracy zdalnej

Zorganizujemy home office nawet w 2 dni. Twój biznes nie odczuje skutków pracy zdalnej. Nie trać na jakości obsługi klienta, gdy dział handlowy pracuje z domu. Przejdź z nami na zdalny tryb pracy!

Obsługa klienta

System Systell Contact Center pozwala obsłużyć więcej klientów, podnosząc jednocześnie ich poziom satysfakcji. Poznaj szczegóły wielokanałowej obsługi klienta, która koncentruje uwagę na kliencie.

System ticketowy

Załatwiaj sprawy klientów szybciej i skuteczniej! Dzięki systemowi ticketowemu zbierzesz w jednym miejscu wszystkie zgłoszenia z każdego kanału kontaktu i z łatwością doprowadzisz do ich realizacji.

Telemarketing

Skorzystaj z systemu do telemarketingu i zamykaj o 20% więcej kampanii sprzedażowych w miesiącu. Zarządzaj z łatwością procesami w call center i utrzymuj wysoką efektywność konsultantów.

Wideokonferencje

Poczuj się jak na prawdziwym spotkaniu z zestawem do wideokonferencji od Systell. Pracuj zdalnie i buduj relacje z zespołem, jakby był tuż obok. Poznaj jakość obrazu i dźwięku, która skraca dystans.

System do reklamacji

Prowadź procesy reklamacyjne w zgodzie z najnowszym, obowiązującym prawem. Zapewnij komfortowy sposób zgłaszania reklamacji i terminowe załatwianie spraw. Zabezpiecz firmę na wypadek postępowania kontrolnego w związku z trudną reklamacją.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań