Ogólne

Nie ustajemy w staraniach, by systematycznie zwiększać komfort użytkowania i efektywność naszego systemu. Dziś przekazujemy Wam, naszym obecnym i przyszłym klientom, mocne wsparcie w postaci strony internetowej support.systell.pl. Support umożliwia samodzielne, krok po kroku, poznawanie systemu Systell Contact Center oraz sposobów jego użytkowania. Ponieważ zależało nam...

Blue Media - popularny dostawca rozwiązań do obsługi transakcji elektronicznych - wspiera obsługę swoich klientów, wykorzystując do tego Systell Contact Center. Jak zapewnia Arkadiusz Michalski - Omnichannel Customer Care Manager w firmie Blue Media, nasz system pozwala nie tylko dbać o relacje z klientami, ale również...

Mijający rok wszystkich nas mocno doświadczył. To szczególny rok. Dlatego w szczególny, inny niż dotychczas sposób, za pośrednictwem mediów elektronicznych pragniemy podziękować naszym klientom, partnerom i pracownikom za współpracę i zaufanie. Rezygnując z tradycyjnego obdarowywania się upominkami i przesyłania świątecznych kartek, wszystkie tak zaoszczędzone środki przeznaczyliśmy...

20 maja w nietypowej oprawie on-line odbyła się konferencja BestinCloud poświęcona zagadnieniom efektywnego wykorzystania technologii cloud w rozwoju biznesu. Jury konkursowe złożone z managerów IT z grona CIO100 przyznało nagrody dla najlepszych rozwiązań chmurowych: "Best in Cloud 2020". Z dumą informujemy, że Systell Contact Center...

W związku z trudną sytuacją, która ma obecnie miejsce w Polsce i na całym świecie, wiele firm staje przed prawdziwym wyzwaniem jakim jest zapewnienie bezpieczeństwa swoim pracownikom, z równoczesnym utrzymaniem dotychczasowych działań. Zobowiązania nadal są, dlatego każdy biznes dotrzymuje wszelkich starań aby się z nich wywiązać się i nie...

Jak co roku, gramy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Tegoroczna edycja ma na celu zapewnienie najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. Budując wirtualne serce jesteśmy częścią tej wyjątkowej inicjatywy. ...

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, życzymy Wam, abyście spędzili je radośnie, ciesząc się sukcesami kończącego się roku. Wszystkim naszym Klientom i Partnerom, dziękujemy za dotychczasową współpracę i życzymy pomyślności w 2020 roku. ...

Kontel Partner Summit to wydarzenie, organizowane dla najważniejszych przedstawicieli sektora Contact Center. Na tegorocznej edycji, nie mogło nas zabraknąć. Współorganizatorem tego spotkania była firma Kontel - znany importer i dystrybutor rozwiązań telekomunikacyjnych: telefonów konferencyjnych, telefonów IP i analogowych oraz słuchawek nagłownych, Z ich sprzętu, na...

Już od 15 lat wspomagamy Was w codziennych wyzwaniach, związanych z obsługą klienta! Dziękujemy za zaufanie i z nieustającym zapałem, zabieramy się do dalszej pracy. Manitu - duch skutecznej komunikacji opisał w liczbach, te 15 lat udanej współpracy i wielu osiągnięć.   Napisaliśmy ponad 7,7 mln linii kodu  ...

Systell Partnerem IV edycji Customer Congress. Manitu inspirował podczas prezentacji Marcina Grabowskiego. Temat prezentacji: "Quo Vadis Call Center - w którą stronę zmierza skuteczna obsługa klienta?"     Zapraszamy do obejrzenia prezentacji Customer Congress prezentacja   Czy obsługa klienta zawsze będzie skuteczna, jeśli w firmie będziemy postępować według zasad: bądź ekspertem w swojej...