Ogólne

Systell Partnerem IV edycji Customer Congress. Manitu inspirował podczas prezentacji Marcina Grabowskiego. Temat prezentacji: "Quo Vadis Call Center - w którą stronę zmierza skuteczna obsługa klienta?"     Zapraszamy do obejrzenia prezentacji Customer Congress prezentacja   Czy obsługa klienta zawsze będzie skuteczna, jeśli w firmie będziemy postępować według zasad: bądź ekspertem w swojej...

  Co roku redakcja CCNEWS.PL  przygotowuje listę 25 nazwisk, które w opinii  redakcji najbardziej oddziaływują na całą branżę contact center.  W tym roku do grona najbardziej wpływowych osób dołączył Prezes firmy Systell Grzegorz Grabski. Wśród uznanych osób znajdują się przedstawiciele biznesu, mediów, stowarzyszeń i administracji publicznej. Zapraszamy do...

Systell Contact Center to jeden z najnowocześniejszych systemów na polskim rynku służący do wszechstronnej komunikacji z klientami. Dzięki naszemu rozwiązaniu każda firma może stworzyć idealne środowisko pracy dla zespołu call center, działu sprzedaży, czy obsługi klienta. Oprogramowanie jest dostępne z każdego tabletu i desktopu działającego pod...

Za nami pierwsza edycja Festiwalu Call Center. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.

Dziękujemy za networking, zainteresowanie naszym stoiskiem i  wspaniałą atmosferę wydarzenia.

Do zobaczenia za rok.

Zapraszamy na spotkanie 9 maja w  Warszawie podczas My Customer World Forum & Expo - wydarzenia inspirowanego doświadczeniami klientów. Ponad 45 wystąpień eksperckich, 32 wystawców, 3 premiery i przeszło 400 osób poszukujących wiedzy i inspiracji, skoncentrowanych na świecie klienta w jednym miejscu. Na naszym stoisku zaprezentujemy...

Zapraszamy już jutro o godzinie 10:40 w kanale Słodki Live na rozmowę Grzegorza Grabskiego z Karolem Bancerzem podczas programu CC TALK.   W programie m.in. jaka jest różnica między systemami CRM a systemami call center oraz co się stanie, gdy połączymy systemy call center z systemami CRM?  Wywiad...

Dzięki stałej współpracy z klientami jesteśmy blisko ich biznesów, znamy aktualne potrzeby i wyzwania jakie musi spełniać dostarczana przez Nas technologia. Klienci lubią korzystać z naszego systemu Contact Center w przeglądarce, jest to rozwiązanie elastyczne i funkcjonalne. Potrzeby jednak stają się coraz bardziej indywidualne i szczegółowe. Przykładowo...

Nasi klienci lubią rozwiązania szyte na miarę. A my lubimy kodować i wdrażać nowe unikalne funkcjonalności. Naszym zdaniem nowoczesny system Contact Center powinien uwzględniać zmiany zachodzące w otoczeniu i wewnątrz firmy. Pomysły na nowe funkcjonalności powstają codziennie. Jesteśmy w stałym kontakcie z klientami, słuchamy ich...