Ogólne

Trzeci rok z rzędu, jako jedyna firma w Polsce, zyskaliśmy tytuł Titanium Partner 3CX. To najwyższy  status partnerstwa przyznawany przez światowego producenta wirtualnych centrali.        Co oznacza status Titanium Partner 3CX dla klientów firmy Systell?   Titanium Partner jest przyznawany przez 3CX firmie partnerskiej, która osiągnęła najwyższą liczbę wdrożeń...

Nie ustajemy w staraniach, by systematycznie zwiększać komfort użytkowania i efektywność naszego systemu. Dziś przekazujemy Wam, naszym obecnym i przyszłym klientom, mocne wsparcie w postaci strony internetowej support.systell.pl. Support umożliwia samodzielne, krok po kroku, poznawanie systemu Systell Contact Center oraz sposobów jego użytkowania. Ponieważ zależało nam...

Blue Media - popularny dostawca rozwiązań do obsługi transakcji elektronicznych - wspiera obsługę swoich klientów, wykorzystując do tego Systell Contact Center. Jak zapewnia Arkadiusz Michalski - Omnichannel Customer Care Manager w firmie Blue Media, nasz system pozwala nie tylko dbać o relacje z klientami, ale również...

Mijający rok wszystkich nas mocno doświadczył. To szczególny rok. Dlatego w szczególny, inny niż dotychczas sposób, za pośrednictwem mediów elektronicznych pragniemy podziękować naszym klientom, partnerom i pracownikom za współpracę i zaufanie. Rezygnując z tradycyjnego obdarowywania się upominkami i przesyłania świątecznych kartek, wszystkie tak zaoszczędzone środki przeznaczyliśmy...

20 maja w nietypowej oprawie on-line odbyła się konferencja BestinCloud poświęcona zagadnieniom efektywnego wykorzystania technologii cloud w rozwoju biznesu. Jury konkursowe złożone z managerów IT z grona CIO100 przyznało nagrody dla najlepszych rozwiązań chmurowych: "Best in Cloud 2020". Z dumą informujemy, że Systell Contact Center...

W związku z trudną sytuacją, która ma obecnie miejsce w Polsce i na całym świecie, wiele firm staje przed prawdziwym wyzwaniem jakim jest zapewnienie bezpieczeństwa swoim pracownikom, z równoczesnym utrzymaniem dotychczasowych działań. Zobowiązania nadal są, dlatego każdy biznes dotrzymuje wszelkich starań aby się z nich wywiązać się i nie...

Jak co roku, gramy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Tegoroczna edycja ma na celu zapewnienie najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. Budując wirtualne serce jesteśmy częścią tej wyjątkowej inicjatywy. ...

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, życzymy Wam, abyście spędzili je radośnie, ciesząc się sukcesami kończącego się roku. Wszystkim naszym Klientom i Partnerom, dziękujemy za dotychczasową współpracę i życzymy pomyślności w 2020 roku. ...

Kontel Partner Summit to wydarzenie, organizowane dla najważniejszych przedstawicieli sektora Contact Center. Na tegorocznej edycji, nie mogło nas zabraknąć. Współorganizatorem tego spotkania była firma Kontel - znany importer i dystrybutor rozwiązań telekomunikacyjnych: telefonów konferencyjnych, telefonów IP i analogowych oraz słuchawek nagłownych, Z ich sprzętu, na...

Już od 15 lat wspomagamy Was w codziennych wyzwaniach, związanych z obsługą klienta! Dziękujemy za zaufanie i z nieustającym zapałem, zabieramy się do dalszej pracy. Manitu - duch skutecznej komunikacji opisał w liczbach, te 15 lat udanej współpracy i wielu osiągnięć.   Napisaliśmy ponad 7,7 mln linii kodu  ...