Nie ustajemy w staraniach, by systematycznie zwiększać komfort użytkowania i efektywność naszego systemu. Dziś przekazujemy Wam, naszym obecnym i przyszłym klientom, mocne wsparcie w postaci strony internetowej support.systell.pl.

Support umożliwia samodzielne, krok po kroku, poznawanie systemu Systell Contact Center oraz sposobów jego użytkowania. Ponieważ zależało nam na ściśle merytorycznych wskazówkach, został on w całości napisany przez zespół specjalistów z obszaru wdrożeń i testów. Jednocześnie kładliśmy nacisk, by bez potrzeby nie stosować technicznych, niezrozumiałych sformułowań, a wszystkie informacje były napisane przystępnym językiem i podane w przyjaznej formie.

Całą bazę wiedzy podzieliliśmy na 2 segmenty: Manager i Konsultant. Opisujemy w nich funkcje i procesy interesujące z punktu widzenia zarządzania systemem oraz korzystania z niego. Tematy supportu podzieliliśmy na 97 kategorii, w których znajdziecie setki interesujących Was wpisów. 

Support Systell Contact Center zawiera instrukcje, przykłady zastosowań i  objaśnienia pojęć. Zamieściliśmy w nim nie tylko obszerne opisy procesów i procedur postępowania, ale również ogromną liczbą widoków systemu, a także krótkich filmików obrazujących omawiane tematy. Wszystko to w jednym celu – by dostarczyć Wam jak najpełniejszych informacji, w maksymalnie przystępny sposób. 

Support jest formatem otwartym, do którego systematycznie będą dodane nowe pojęcia i kolejne instrukcje. Jesteśmy otwarci na Wasze pytanie i sugestie. Z przyjemnością będziemy rozbudowywać ten projekt w oparciu o nasze wspólne doświadczenia z Systell Contact Center.