Nowości

Nowość: Integracja oprogramowania CRM z Softphonem   Od teraz nie musisz kupować dodatkowych systemów, aby dzwonić do klientów bezpośrednio z CRM Twojej firmy. Jak to możliwe? Do oprogramowania biznesowego, które wykorzystujesz na co dzień dodajemy Softphone.   Jeśli korzystasz z takich aplikacji, jak m.in.: SALESFORCE, SAP, JIRA, COMARCH ERP,...

Już 17 czerwca 2021 r. zapraszamy na darmowy webinar Wirtualna centrala od kuchni - funkcje, zasady działania i systemowe tipy.   Zapraszamy na bezpłatny webinar   Weź udział w bezpłatnym webinarze i dowiedz się, jak ze wsparciem zespołu Systell szybko skonfigurować wirtualną centralę i skutecznie nią zarządzać! Poznasz historie naszych...

Systell został oficjalnym dystrybutorem oprogramowania LiveChat - jednego z najbardziej skutecznych i popularnych programów wspierających komunikację z klientami.   Czym jest LiveChat i dlaczego warto z niego korzystać?   LiveChat jest niezwykle popularnym i skutecznym rozwiązaniem do internetowej obsługi klientów i prowadzenia marketingu online. Jego bazowym elementem jest okno czatu...

Systell Contact Center zyskał kolejną integrację! To Livechat - narzędzie do komunikacji, które skradło serca użytkowników na całym świecie. Livechat umożliwia prowadzenie rozmowy klienta z konsultantem "na żywo" przez stronę internetową firmy. To idealne rozwiązanie, gdy rozmówca nie może lub nie chce korzystać z telefonu, a...

Rok 2020 zakończył się dla nas niezwykle ważnym akcentem. Drugi rok z rzędu, jako jedyna firma w Polsce, zyskaliśmy status najbardziej zaufanego partnera 3CX - Titanium Partner 3CX. To najwyższy stopień partnerstwa przyznawany przez 3CX, tym bardziej jesteśmy z niego dumni! ,,3CX congratulates Systell for...

Już 15 X zapraszamy na darmowy webinar Biurko w chmurze. Jak dbać o pracowników i podnosić efektywność pracy zdalnej? Weź udział w bezpłatnym webinarze i poznaj sposoby na to, żeby zwiększyć efektywność pracy zdalnej całego zespołu. Posłuchaj praktycznych i konkretnych prelekcji, z których dowiesz się, jak...

Nasz zespół rozpoczął współpracę z polską siecią sklepów sportowych Decathlon.Każdy sklep utrzymywał osobną centralę telefoniczną, bazującą zarówno na telefonach stacjonarnych jak i komórkowych. Zarządzanie dużą liczbą central, wiązało się z ogromnymi kosztami zarówno infrastruktury jak i operatorskimi. Dużym problemem była ograniczona...

Na zmiany w obsłudze klienta musimy reagować równie szybko, jak nasi klienci. Dlatego, warto być na bieżąco z newsami ze świata Customer Service. Jak to zrobić? Otóż, od niedawna, na rynku wydawniczym, pojawił się nowy magazyn "Customer Service Magazine". Jego pierwszy numer, znajdziecie pod tym...

Zaczynaliśmy tak jak każdy. Stopniowo zdobywaliśmy kolejne gwiazdki Bronze, Silver, Gold, Platinum. Dziś jesteśmy na szczycie. Jako pierwsi w Polsce i jedni z niewielu w Europie, zostaliśmy najbardziej zaufanym partnerem 3CX. Otrzymaliśmy stopień TITANIUM PARTNER 3CX. To oznacza, że znamy się na systemie 3CX jak...