Nowości | SYSTELL
532
archive,category,category-nowosci,category-532,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Nowości

Już w najbliższy poniedziałek, będziemy mieli przyjemność spotkać się z Wami, na największym wydarzeniu, branży CUSTOMER CARE. A mianowicie na Customer Care Festival, odbywający się w Hotelu Marriott Centrum w Warszawie. Motywem przewodnim festiwalu, jest doskonalenie jakości, codziennej obsługi klienta. To jedyna taka okazja, spotkania wielu uznanych ekspertów z zakresu Customer Service, w jednym miejscu.…
Nasz System Contact Center jest nieustannie ulepszany. Chcemy, aby Wasze codzienne czynności związane z obsługą klienta, były coraz efektywniejsze. Dlatego w ostatnich tygodniach pracowaliśmy nad nowymi funkcjonalnościami. Jedną z nich, którą pragniemy pochwalić się w tym wpisie, jest integracja z jednym z najpopularniejszych komunikatorów internetowych. Mowa o Facebook Messenger. Na naszym systemie została przeprowadzona integracja…
Dziękujemy za wyróżnienie naszego bloga wśród 7 najbardziej inspirujących przez serwis nasluchawkach.pl. Manitu inspiruje Was od lat a naszą nowością na blogu jest specjalny cykl ,,MANITU pyta MANITU radzi'' w którym eksperci z branży contact center, dzielą się z Wami wiedzą i doświadczeniem. Nad wszystkim czuwa duch Manitu, który  udziela cennych wskazówek i porad.    …
Miło nam poinformować o nawiązaniu współpracy z spółka technologiczną Voicetel Communications S.A. Voicetel Communications to lider rynku smart speech – inteligentnej automatycznej obsługi klienta. Brilliance™ – stworzona przez firmę, unikatowa w skali światowej technologia dialogowa – pozwala zautomatyzować procesy obsługi telefonicznej w przedsiębiorstwach reprezentujących dowolne branże oraz w contact center. Ucząca się sztuczna inteligencja rozumie człowieka i potrafi…
Z radością ogłaszamy premierę   Systell Contact Center Next. Przedstawiamy absolutną nowość na polskim rynku systemów do zarządzania i realizacji kontaktu z klientami. Dostępny z każdego urządzenia. Zapewniający wszechstronny kontakt z klientem. Zaskakująco szybki w działaniu. W pełni konfigurowalny. Jedyny w 100% wdrażany i dostosowany do indywidualnych potrzeb klientów. Realizujący procesy wykraczające daleko poza standardowe ramy…
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów wdrożyliśmy nową możliwość płatności kartą za produkty i usługi w SysTell Contact Center. Otrzymaliśmy znak Elavon Verified Merchant jako potwierdzenie spełnienia najwyższych standardów dotyczących transparentności i bezpieczeństwa transakcji. Dzięki nowej możliwości nasi klienci mogą szybko i bezpiecznie dokonać płatności za wybrane produkty i usługi.
Zdecydowana większość kontaktu z i do contact center realizowana jest przez kanały telefoniczne i internetowe. Jednak w pewnym momencie obsługi klienta często następuje konieczność zastosowania bardziej tradycyjnej formy kontaktu, jaką jest dokument papierowy i przesyłka pocztowa. Przykładami takich działań mogą być: - różnego rodzaju akcje marketingowe i sprzedażowe realizowane w tradycyjny sposób z jednoczesnym połączeniem…
Live Chat jest najszybszą i jedną z najwygodniejszych form kontaktu z firmą.  Korzystanie z aplikacji Live Chat na stronach www jest niezwykle dynamicznie rozwijającym się trendem. Według badania przeprowadzonego przez Software Advice ponad połowa osób przyznaje się do korzystania z tej formy komunikacji w Internecie. Jest ona szczególnie preferowana przez osoby stosunkowo młode. Wśród osób w wieku…
E-commerce w Polsce Polski rynek e-Commerce znajduje się nieustannie w fazie kilkunastoprocentowego wzrostu. Według raportu „E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” z 2015 roku, ponad połowa Polaków przyznaje się robienia zakupów w sieci. Spośród wielu niezwykle ciekawych danych,  jakie ww. raport wnosi do analizy polskiego rynku e-commerce, niezwykle ważne są kwestie dotyczące obsługi klienta.…
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, stworzyliśmy w SysTell Contact Centernowy mechanizm zaczytywania leadów z landing page. Mechanizm jest automatyczny i niezwykle prosty w obsłudze. Z naszych doświadczeń, a przede wszystkim z doświadczeń naszych Klientów wiemy, że firmy bardzo często jednocześnie korzystają z dwóch dróg pozyskiwania leadów przez landing page: Tworzą własne landing page i własnymi…