Nowości - Systell
532
archive,category,category-nowosci,category-532,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Nowości

Dziękujemy za wyróżnienie naszego bloga wśród 7 najbardziej inspirujących przez serwis nasluchawkach.pl. Manitu inspiruje Was od lat a naszą nowością na blogu jest specjalny cykl ,,MANITU pyta MANITU radzi'' w którym eksperci z branży contact center, dzielą się z Wami wiedzą i doświadczeniem. Nad wszystkim czuwa duch Manitu, który  udziela cennych wskazówek i porad.    …
Miło nam poinformować o nawiązaniu współpracy z spółka technologiczną Voicetel Communications S.A. Voicetel Communications to lider rynku smart speech – inteligentnej automatycznej obsługi klienta. Brilliance™ – stworzona przez firmę, unikatowa w skali światowej technologia dialogowa – pozwala zautomatyzować procesy obsługi telefonicznej w przedsiębiorstwach reprezentujących dowolne branże oraz w contact center. Ucząca się sztuczna inteligencja rozumie człowieka i potrafi…
Z radością ogłaszamy premierę   Systell Contact Center Next. Przedstawiamy absolutną nowość na polskim rynku systemów do zarządzania i realizacji kontaktu z klientami. Dostępny z każdego urządzenia. Zapewniający wszechstronny kontakt z klientem. Zaskakująco szybki w działaniu. W pełni konfigurowalny. Jedyny w 100% wdrażany i dostosowany do indywidualnych potrzeb klientów. Realizujący procesy wykraczające daleko poza standardowe ramy…
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów wdrożyliśmy nową możliwość płatności kartą za produkty i usługi w SysTell Contact Center. Otrzymaliśmy znak Elavon Verified Merchant jako potwierdzenie spełnienia najwyższych standardów dotyczących transparentności i bezpieczeństwa transakcji. Dzięki nowej możliwości nasi klienci mogą szybko i bezpiecznie dokonać płatności za wybrane produkty i usługi.
Zdecydowana większość kontaktu z i do contact center realizowana jest przez kanały telefoniczne i internetowe. Jednak w pewnym momencie obsługi klienta często następuje konieczność zastosowania bardziej tradycyjnej formy kontaktu, jaką jest dokument papierowy i przesyłka pocztowa. Przykładami takich działań mogą być: - różnego rodzaju akcje marketingowe i sprzedażowe realizowane w tradycyjny sposób z jednoczesnym połączeniem…
Live Chat jest najszybszą i jedną z najwygodniejszych form kontaktu z firmą.  Korzystanie z aplikacji Live Chat na stronach www jest niezwykle dynamicznie rozwijającym się trendem. Według badania przeprowadzonego przez Software Advice ponad połowa osób przyznaje się do korzystania z tej formy komunikacji w Internecie. Jest ona szczególnie preferowana przez osoby stosunkowo młode. Wśród osób w wieku…
E-commerce w Polsce Polski rynek e-Commerce znajduje się nieustannie w fazie kilkunastoprocentowego wzrostu. Według raportu „E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” z 2015 roku, ponad połowa Polaków przyznaje się robienia zakupów w sieci. Spośród wielu niezwykle ciekawych danych,  jakie ww. raport wnosi do analizy polskiego rynku e-commerce, niezwykle ważne są kwestie dotyczące obsługi klienta.…
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, stworzyliśmy w SysTell Contact Centernowy mechanizm zaczytywania leadów z landing page. Mechanizm jest automatyczny i niezwykle prosty w obsłudze. Z naszych doświadczeń, a przede wszystkim z doświadczeń naszych Klientów wiemy, że firmy bardzo często jednocześnie korzystają z dwóch dróg pozyskiwania leadów przez landing page: Tworzą własne landing page i własnymi…
Jesteśmy pierwszą i na razie jedyną firmą w Polsce, która została Platynowym Partnerem rozwiązania 3CX Phone System. Dziękujemy zarówno firmie 3CX, jak i przede wszystkim naszym Klientom za okazane zaufanie. Jednocześnie informujemy, że uruchomiliśmy nową witrynę dedykowaną naszym działaniom związanym z 3CX - Zapraszamy!
1. Nowa nazwa… 2. Nowa wersja… 3. Nowe moduły… 4. Nowe funkcjonalności… 5. Nowa jakość... Mamy zaszczyt poinformować wszystkich naszych obecnych i przyszłych Klientów, że wprowadzamy na rynek nasze najnowsze „dziecko”, czyli SysTell Contact Center v. 5.1. Nowa nazwa Od tego momentu zmieniamy nazwę naszego flagowego produktu ze Smartfon Call Center na SysTell Contact Center. Celem wprowadzenia nowej…