Nowości

Już 15 X zapraszamy na darmowy webinar Biurko w chmurze. Jak dbać o pracowników i podnosić efektywność pracy zdalnej? Weź udział w bezpłatnym webinarze i poznaj sposoby na to, żeby zwiększyć efektywność pracy zdalnej całego zespołu. Posłuchaj praktycznych i konkretnych prelekcji, z których dowiesz się, jak...

Minął rok od otrzymania tytułu Titanium Partner 3CX. Udało się nam zatrzymać go na kolejny rok. To najwyższy stopień partnerstwa. Oznacza on, że Systell osiągnął największą liczbę wdrożeń produktu 3CX a co za tym idzie ma największe doświadczenie w konfigurowaniu wirtualnej centrali 3CX. Jesteśmy jedynymi...

Nasz zespół rozpoczął współpracę z polską siecią sklepów sportowych Decathlon.Każdy sklep utrzymywał osobną centralę telefoniczną, bazującą zarówno na telefonach stacjonarnych jak i komórkowych. Zarządzanie dużą liczbą central, wiązało się z ogromnymi kosztami zarówno infrastruktury jak i operatorskimi. Dużym problemem była ograniczona...

Na zmiany w obsłudze klienta musimy reagować równie szybko, jak nasi klienci. Dlatego, warto być na bieżąco z newsami ze świata Customer Service. Jak to zrobić? Otóż, od niedawna, na rynku wydawniczym, pojawił się nowy magazyn "Customer Service Magazine". Jego pierwszy numer, znajdziecie pod tym...

Zaczynaliśmy tak jak każdy. Stopniowo zdobywaliśmy kolejne gwiazdki Bronze, Silver, Gold, Platinum. Dziś jesteśmy na szczycie. Jako pierwsi w Polsce i jedni z niewielu w Europie, zostaliśmy najbardziej zaufanym partnerem 3CX. Otrzymaliśmy stopień TITANIUM PARTNER 3CX. To oznacza, że znamy się na systemie 3CX jak...

Już w najbliższy poniedziałek, będziemy mieli przyjemność spotkać się z Wami, na największym wydarzeniu, branży CUSTOMER CARE. A mianowicie na Customer Care Festival, odbywający się w Hotelu Marriott Centrum w Warszawie. Motywem przewodnim festiwalu, jest doskonalenie jakości, codziennej obsługi klienta. To jedyna taka okazja, spotkania...

Nasz System Contact Center jest nieustannie ulepszany. Chcemy, aby Wasze codzienne czynności związane z obsługą klienta, były coraz efektywniejsze. Dlatego w ostatnich tygodniach pracowaliśmy nad nowymi funkcjonalnościami. Jedną z nich, którą pragniemy pochwalić się w tym wpisie, jest integracja z jednym z najpopularniejszych komunikatorów internetowych....

Dziękujemy za wyróżnienie naszego bloga wśród 7 najbardziej inspirujących przez serwis nasluchawkach.pl. Manitu inspiruje Was od lat a naszą nowością na blogu jest specjalny cykl ,,MANITU pyta MANITU radzi'' w którym eksperci z branży contact center, dzielą się z Wami wiedzą i doświadczeniem. Nad wszystkim czuwa duch...

Miło nam poinformować o nawiązaniu współpracy z spółka technologiczną Voicetel Communications S.A. Voicetel Communications to lider rynku smart speech – inteligentnej automatycznej obsługi klienta. Brilliance™ – stworzona przez firmę, unikatowa w skali światowej technologia dialogowa – pozwala zautomatyzować procesy obsługi telefonicznej w przedsiębiorstwach reprezentujących dowolne branże oraz w contact...