Systell Contact Center zyskał kolejną integrację! To Livechat – narzędzie do komunikacji, które skradło serca użytkowników na całym świecie.
Livechat umożliwia prowadzenie rozmowy klienta z konsultantem „na żywo” przez stronę internetową firmy. To idealne rozwiązanie, gdy rozmówca nie może lub nie chce korzystać z telefonu, a jednocześnie potrzebuje szybkiego wsparcia agenta firmy i nie chce czekać na maila.
Co daje integracja Livechata z Systell Contact Center?
Poza udostępnieniem kolejnego, wygodnego kanału komunikacji dla Waszych klientów umożliwia:
- dodawanie sprawy do systemu z poziomu trwającego lub zakończonego czata, w tym: automatyczne pobieranie informacji o kliencie (np. jego imienia, nazwiska, adresu e-mail, etc.) oraz historii rozmowy na czacie;
- odczytywanie informacji na temat spraw klienta założonych w Systell Contact Center bezpośrednio z poziomu Livechata ;
- generowanie ticketów w Systell Contact Center po godzinach pracy konsultantów obsługujących Livechata.