Systell został oficjalnym dystrybutorem oprogramowania LiveChat – jednego z najbardziej skutecznych i popularnych programów wspierających komunikację z klientami.

 

Czym jest LiveChat i dlaczego warto z niego korzystać?

 

LiveChat jest niezwykle popularnym i skutecznym rozwiązaniem do internetowej obsługi klientów i prowadzenia marketingu online. Jego bazowym elementem jest okno czatu otwierające się na stronie internetowej. Pozwala ono na prowadzenie w czasie rzeczywistym rozmowy użytkownika z konsultantem – przedstawicielem firmy.

Program daje też nieocenioną, szeroką możliwość monitorowania i analizowania ruchu na stronie internetowej. Dodatkowym udogodnieniem dla konsultantów jest możliwość obsługi czata zarówno przez komputer stacjonarny, jak i przez urządzenia mobilne.

 

LiveChat zintegrowany z Systell Contact Center to jeszcze szersze możliwości

Zyskasz m.in.:

  • jeszcze szersze niż dotychczas możliwości raportowania;
  • możliwość odczytania informacji na temat klienta oraz jego spraw założonych w Systell Contact Center bezpośrednio z poziomu Livechata ;
  • generowanie ticketów w Systell Contact Center po godzinach pracy konsultantów obsługujących Livechata;
  • dodawanie sprawy do systemu z poziomu trwającego lub zakończonego czata, w tym: automatyczne pobieranie informacji o kliencie (np. jego imienia, nazwiska, adresu e-mail, etc.) oraz historii rozmowy na czacie;

 

Dodatkowo, jako dystrybutor oprogramowania LiveChat, oferujemy to rozwiązanie w niezwykle atrakcyjnym finansowo modelu rozliczeń!

Otrzymacie dostęp do platformy LiveChat dla każdego zgłoszonego przez firmę pracownika, ale zapłacicie tylko za tych konsultantów, którzy zalogują się do LiveChat’a i aktywnie z niego skorzystają.

integracja livechata z systell contact center