Już 17 czerwca 2021 r. zapraszamy na darmowy webinar Wirtualna centrala od kuchni – funkcje, zasady działania i systemowe tipy.

 

Zapraszamy na bezpłatny webinar

 

Weź udział w bezpłatnym webinarze. Dowiedz się, jak ze wsparciem zespołu Systell szybko skonfigurować wirtualną centralę i skutecznie nią zarządzać!

Poznasz historie naszych klientów, sprawdzisz jakie praktyki usprawnią komunikację w Twojej firmie, odkryjesz tajniki systemu, które ułatwią Ci pracę z wirtualną centralą.

Wydarzenie poprowadzą reprezentujący firmę Systell: Jarosław Stępkowski – Sales Director – osoba z ogromną wiedzą i doświadczeniem praktycznym w obszarze zarządzania sprzedażą oraz obsługi klienta oraz Tomasz Kozłowski – Telecommunications Team Leader – ekspert w dziedzinie telekomunikacji, znający od podszewki zagadnienia związane z projektowaniem i konfiguracją systemów teleinformatycznych oraz zarządzaniem wirtualną centralą.

Po całym wydarzeniu, każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma dostęp do nagrań prezentacji.

 

Dlaczego warto wziąć udział?

 

Dowiesz się:

✓ jak i dlaczego warto wdrożyć wirtualną centralę,

✓ jak zarządzać połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi w firmie,

✓ jakie narzędzia warto wykorzystywać w pracy managera oraz konsultanta w call center,

✓ jak zbudować infolinię i zautomatyzować jej pracę,

✓ jak zarządzać kampaniami marketingowymi,

✓ jak skonfigurować kolejki, IVR i inbound,

✓ jak dzwonić i odbierać połączenia przez Microsoft Teams.

 

Zapisz się już teraz!