Już 17 czerwca 2021 r. zapraszamy na darmowy webinar Wirtualna centrala od kuchni – funkcje, zasady działania i systemowe tipy.
Zapraszamy na bezpłatny webinar
Weź udział w bezpłatnym webinarze. Dowiedz się, jak ze wsparciem zespołu Systell szybko skonfigurować wirtualną centralę i skutecznie nią zarządzać!
Poznasz historie naszych klientów, sprawdzisz jakie praktyki usprawnią komunikację w Twojej firmie, odkryjesz tajniki systemu, które ułatwią Ci pracę z wirtualną centralą.
Wydarzenie poprowadzą reprezentujący firmę Systell: Jarosław Stępkowski – Sales Director – osoba z ogromną wiedzą i doświadczeniem praktycznym w obszarze zarządzania sprzedażą oraz obsługi klienta oraz Tomasz Kozłowski – Telecommunications Team Leader – ekspert w dziedzinie telekomunikacji, znający od podszewki zagadnienia związane z projektowaniem i konfiguracją systemów teleinformatycznych oraz zarządzaniem wirtualną centralą.
Po całym wydarzeniu, każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma dostęp do nagrań prezentacji.
Dlaczego warto wziąć udział?
Dowiesz się:
✓ jak i dlaczego warto wdrożyć wirtualną centralę,
✓ jak zarządzać połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi w firmie,
✓ jakie narzędzia warto wykorzystywać w pracy managera oraz konsultanta w call center,
✓ jak zbudować infolinię i zautomatyzować jej pracę,
✓ jak zarządzać kampaniami marketingowymi,
✓ jak skonfigurować kolejki, IVR i inbound,
✓ jak dzwonić i odbierać połączenia przez Microsoft Teams.