Zapraszamy na darmowy webinar „Wirtualna centrala od kuchni”

Webinar wirtualna centrala

Zapraszamy na darmowy webinar „Wirtualna centrala od kuchni”

Już 17 czerwca 2021 r. zapraszamy na darmowy webinar Wirtualna centrala od kuchni – funkcje, zasady działania i systemowe tipy.

 

Zapraszamy na bezpłatny webinar

 

Weź udział w bezpłatnym webinarze i dowiedz się, jak ze wsparciem zespołu Systell szybko skonfigurować wirtualną centralę i skutecznie nią zarządzać!

Poznasz historie naszych klientów, sprawdzisz jakie praktyki usprawnią komunikację w Twojej firmie, odkryjesz tajniki systemu, które ułatwią Ci pracę z wirtualną centralą.

Wydarzenie poprowadzą reprezentujący firmę Systell: Jarosław Stępkowski – Sales Director – osoba z ogromną wiedzą i doświadczeniem praktycznym w obszarze zarządzania sprzedażą oraz obsługi klienta oraz Tomasz Kozłowski – Telecommunications Team Leader – ekspert w dziedzinie telekomunikacji, znający od podszewki zagadnienia związane z projektowaniem i konfiguracją systemów teleinformatycznych oraz zarządzaniem wirtualną centralą.

Po całym wydarzeniu, każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma dostęp do nagrań prezentacji.

 

Dlaczego warto wziąć udział?

 

Dowiesz się:

✓ jak i dlaczego warto wdrożyć wirtualną centralę,

✓ jak zarządzać połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi w firmie,

✓ jakie narzędzia warto wykorzystywać w pracy managera oraz konsultanta w call center,

✓ jak zbudować infolinię i zautomatyzować jej pracę,

✓ jak zarządzać kampaniami marketingowymi,

✓ jak skonfigurować kolejki, IVR i inbound,

✓ jak dzwonić i odbierać połączenia przez Microsoft Teams.

 

Zapisz się już teraz!

 



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności