Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Zapraszamy do kontaktu

Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu.

 
 
 
Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. Więcej o ochronie danych


Poznaj najważniejsze funkcje Systell Contact Center

Zintegrowana komunikacja

Optymalizuj kontakt z klientem dzięki integracji wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu: telefon, e-mail, formularz WWW, czat, Facebook, fax, SMS, Voice SMS..

Wzrost jakości obsługi

Korzystasz z dziesiątek funkcji zwiększających jakość obsługi klienta, takich jak opiekun klienta, klient VIP, priorytety obsługi, call back, odpowiednio dostosowany routing połączeń, monitorowanie i alerty przekroczenia parametrów KPI…

Najważniejsze przewagi konkurencyjne Systell Contact Center

Wielowątkowy Skrypter

Żaden inny system contact center nie posiada tak szeroko rozbudowanej funkcjonalności skryptera. Dzięki pogłębionym formularzom zaprojektujesz dowolny schemat rozmowy z klientem, wraz z możliwością swobodnego zbierania danych, archiwizowania oraz integrowania ich z innymi systemami.

Process Management

Porównując Systell Contact Center z konkurencją zachwycisz się zaawansowanym i rozbudowanym mechanizmem modelowania procesów kontaktu z klientem. Zaprojektujesz dosłownie każdy proces, niezależnie od ilości kroków, czy zastosowanych kanałów komunikacji. Zamodelujesz przepływ zadań i wykonywanych akcji. Uwarunkujesz jedne czynności od efektu wykonania drugich.

Pionierskie integracje

Nie znajdziesz na polskim rynku systemów contact center drugiej takiej firmy jak Systell, która miałaby tak szerokie doświadczenie w projektowaniu integracji pod potrzeby Klienta. Cechuje nas projektowe, które pozwala zindywidualizować każdą integrację z zewnętrznym systemem. Dzięki temu jesteśmy w stanie zrealizować wszystkie Twoje cele.

Myślisz, że to koniec? To dopiero początek Twojej przygody z niezliczonymi funkcjami Systell Contact Center.

Ujednolicona komunikacja z klientem

Zarządzasz wszystkimi kanałami komunikacji z klientem za pomocą jednego spójnego pulpitu obsługującego jednocześnie wiele kampanii na dowolnym urządzeniu (desktop + mobile). Połączenia wychodzące realizujesz za pomocą 1 z 5 dostępnych opcji dialera (w tym Predictive Dialer). Otrzymujesz również pełną swobodę sterowania ruchem przychodzącym, zarówno telefonicznym jak i związanym z pozostałymi kanałami komunikacji. Jest tego sporo, jednak bez problemu nad wszystkim panujesz m.in. dzięki przygotowanym wcześniej scenariuszom rozmowy, możliwości nadawania odpowiednich priorytetów i statusów poszczególnym sprawom oraz automatycznym oddzwonieniom do klientów.

Zarządzanie bazą danych

Projektujesz proces obsługi klienta w taki sposób, aby osiągnąć jak największą efektywność przy zachowaniu szacunku do każdego rekordu w bazie danych. Odpowiednio dostosowujesz schemat kontaktu, aby zrealizować cele bez niepokojenia klientów ciągłymi telefonami. Ustalasz odpowiedni czas odpoczynku rekordu. Otrzymujesz możliwość dowolnego kreowania sposobu dostarczania rekordów z bazy danych do obsługi przez konsultantów. Tym samym na bieżąco dbasz o efektywność kampanii, a także bez problemu wprowadzasz do pracy nowych agentów bez ryzyka „palenia” przez nich bazy danych.

Monitorowanie pracy agentów i jej efektów

Obserwujesz w czasie rzeczywistym ruch przychodzący z wielu kanałów. Wyświetlasz wybrane statystyki obsługi na przygotowanej tablicy typu wallboard. Monitorujesz statusy zajętości konsultantów oraz ich aktualną pracę w poszczególnej kampanii wraz z pełnymi statystykami rozmów i obsługi. Masz możliwość podsłuchiwania rozmów, aktywnego włączenia się do rozmowy lub szeptania podpowiedzi do konsultanta. Po skończonej rozmowie odsłuchujesz nagrania lub przeglądasz archiwalne zapisy chatu. Następnie generujesz dowolne, potrzebne Tobie raporty zestawiające dane telekomunikacyjne z efektami biznesowymi prowadzonej komunikacji z klientem.

Potrzebujesz jeszcze więcej? Żaden problem!

CRM

Korzystasz z funkcjonalności CRM zawierającej w sobie możliwość tworzenia dowolnego zestawu danych o klientach. Tworzysz notatki, dołączasz dokumenty, projektujesz proces sprzedaży, planujesz kolejny kontakt, a także zarządzasz poszczególnymi Ticketami związanymi z bieżącą obsługą.

Zarządzanie pracą

Z jednego miejsca w systemie zarządzasz całościowo pracą wszystkich Twoich pracowników. Dodajesz użytkowników i nadajesz im uprawnienia. Tworzysz kampanie i przydzielasz agentów do obsługi. Decydujesz o podziale rekordów z bazy danych. Zarządzasz każdym kanałem komunikacji z osobna. Zapewniasz zgodność bazy danych z wymaganiami GIODO oraz RODO.

Bezpieczeństwo

Elastycznie zarządzasz uprawnieniami dostępu do poszczególnych elementów systemu. Używasz do logowania wyłącznie szyfrowanych haseł lub integrujesz dostęp do systemu z Active Directory. Korzystasz z bezpiecznego oprogramowania z certyfikatem https oraz dostępem wymagającym połączenia VPN. Pracujesz bez przeszkód dzięki wielokrotnie zabezpieczonej i zmultiplikowanej bazie danych w data center.

I wiele innych…

Systell Contact Center jest wyjątkowy. Dowolnie dostosowujesz zakres funkcji, z których chcesz korzystać. Potrzebujesz listy zadań do wykonania, zarządzania przerwami konsultantów, wyświetlania powiadomień i komunikatów dla agentów, tworzenia dowolnych powiązań pomiędzy rekordami bazy danych? To wszystko i wiele innych jest dostępnych dla Ciebie w naszym systemie.

Brakuje Tobie jeszcze jakiejś funkcji?

Od lat tworzymy najbardziej rozwinięty na polskim rynku system contact center pod względem zakresu dostępnych funkcji.

Oprogramowanie Systell Contact Center może być wykorzystane przez Ciebie na tysiące sposobów. Jeśli jednak znalazłbyś jakąś funkcję u konkurencji, bez której nie wyobrażasz sobie funkcjonowania systemu w Twojej firmie – powiedz nam o tym!

Jesteśmy pewni, że znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie. Bardzo prawdopodobne, że posiadamy podobną funkcję i będziemy w stanie ją dla Ciebie odpowiednio zmodyfikować. Gdyby tak się nie zdarzyło, to dzięki naszemu unikalnemu podejściu projektowemu przygotujemy dla Twojej firmy dedykowane rozwiązanie.

 

Przetestuj funkcje naszego systemu

Uruchom bezpłatne demo i przekonaj się dlaczego warto korzystać z
Systell Contact Center.

Chcę uruchomić demo

Zapraszamy na spotkanie już dziś.

Skorzystaj z bezpłatnej analityki.

Zamawiam analitykę
Jesteśmy poza biurem.
Oddzwonimy
gdy wrócimy
do pracy.
Podaj swój numer telefonu
 Zamawiam rozmowę
Jesteś już 2 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
2