Co to jest Wallboard? | Słownik pojęć | Systell Contact Center
20180
post-template-default,single,single-post,postid-20180,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Co to jest wallboard?

Co to jest wallboard?

Wallboard

Wallboard to panel w wirtualnej centrali 3CX. To narzędzie usprawniające pracę menedżera Contact Center. Przedstawia wszystkie kluczowe informacje. Dodatkowo umożliwia szybkie monitorowanie rzeczywistych przepływów połączeń, usprawnia procesy optymalizacji i zwiększa efektywność Contact Center.

wallboard-systell
źródło 3CX.pl

Jakie parametry może śledzić menadżer Contact Center na Wallboard?

  • liczba połączeń oczekujących na danej kolejce/kolejkach
  • liczba prowadzonych rozmów na danej kolejce/kolejkach
  • liczba agentów zalogowanych do na danej kolejki/kolejek
  • średni czas rozmów przychodzących i wychodzących
  • sumaryczny czas rozmów przychodzących i wychodzących
  • liczba i procentu połączeń odebranych i nieodebranych
  • % połączeń odebranych do 20 sekund
  • liczba zamkniętych ticketów
  • liczba ticketów w przekroczonym SLA

Dlaczego monitorowanie Contact Center w czasie rzeczywistym jest tak ważne?

  • zapewnia utrzymanie stałego poziomu obsługi klienta
  • ułatwia podejmowanie decyzji w zakresie potrzebnych szkoleń dla agenta
  • daje możliwość obiektywnej oceny pracy agenta
  • ułatwia ocenę zadowolenia klienta z rozmowy z konsultantem
  • umożliwia rzeczywiste monitorowanie efektywności Contact Center
wallboard-3cs-systell

Powiązane artykuły:
Raporty i wallboard dla 3CX
Dlaczego światowe firmy wybierają wirtualną centralę 3CX?

Tags: