Skrypty
20163
post-template-default,single,single-post,postid-20163,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Co to jest skrypt?

Co to jest skrypt?

Skrypt – najprościej rzecz ujmując jest to scenariusz rozmowy z klientem, który ma pomóc konsultantowi w wielu zadaniach, m.in. w sprzedaży telefonicznej. Skrypt ma różne rodzaje: dosłowny, przewodnik, scenariusz, plan kontaktu i inne. Każdy posiada jakieś wady i zalety, ciężko więc powiedzieć, żeby któryś z nich był jednoznacznie lepszy od drugiego. Wszystkie rodzaje posiadają inne przeznaczenie. Dosłowny jest dobrym narzędziem dla nowych konsultantów i pomaga w segmentacji bazy użytkowników, natomiast przewodnik będzie odpowiedni dla bardziej doświadczonych telemarketerów. Tak więc warto stosować w centrum telefonicznym więcej niż tylko jeden rodzaj skryptu i dopasowywać go do doświadczenia telemarketera oraz celu, w osiągnięciu którego ma on pomóc.