Chat with us, powered by LiveChat
 

Co to jest Call Center?

call-center -slownik-pojec-systell
 

Call center to oprogramowanie, wspierające telefoniczną obsługę klientów i telefoniczną komunikację firmy. System call center umożliwia stworzenie i realizowanie kampanii wychodzących oraz przychodzących (outbound i inbound). Powinno ono skupiać w sobie wszystkie kanały kontaktu takie jak połączenia telefoniczne, poczta głosowa, e-mail, SMS, fax2mail, komunikatory i social media, live call, czat. System działa w oparciu o łącze internetowe.

 

Rodzaje Call Center

 

Rozróżniamy różne typy systemów Call Center. Najprostsze – zarządzają połączeniami na infolinii. Mogą dopasować agenta do odpowiedniego klienta. Dodatkowo mają funkcje tworzenia wideo i telekonferencji bez konieczności instalacji programów na komputerze. 

 

Dowiedz się jak działa  system Call Center

System Call center

 

Bardziej zaawansowane systemy służą do obsługi zamówień, programów lojalnościowych, sprzedaży, w tym bezpośredniej. Mogą zbierać reklamacje. Wiele rozwiązań jest przeznaczonych do konkretnych branży np. dla firm windykacyjnych, hoteli czy biur podróży.

Co jeszcze potrafią zaawansowane systemy Call Center? Sprawdź na blogu.

Najważniejsze elementy systemu Call Center

  • Pełna identyfikacja klienta – podczas połączenia z konsultantem numer telefonu klienta jest identyfikowany z numerami w bazie danych.
  • IVR – Automatyczny System Zapowiedzi Głosowych – umożliwia intuicyjne utworzenie tzw. drzewa kontaktów. Dzięki zapowiedziom głosowym, klient w prosty sposób przy wykorzystaniu klawiatury telefonu, może wybrać połączenie do odpowiedniego działu czy konsultanta.
  • Kolejkowanie rozmów to duże wsparcie dla firm z aktywną obsługą klienta, która obserwuje nagły wzrost połączeń np. po kampanii sprzedażowej. Kolejkowanie rozmów pozwala na sprawną dystrybucję połączeń w systemie Call Center.
  • Dialery 
  • Skrypty
  • Integracja z bazą danych i systemami CRM w tym Microsoft Dynamics, SugarCRM, Salesforce, SageCRM, Google Contacts oraz autorskie systemy CRM.
  • Raportowanie

Skorzystaj z darmowego doradztwa specjalistów.

Skontaktuj się!



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności