call-center -slownik-pojec-systell
 

Call center to oprogramowanie, które wspiera telefoniczną obsługę klientów i telefoniczną komunikację firmy. System call center umożliwia stworzenie i realizowanie kampanii wychodzących oraz przychodzących (outbound i inbound). Powinno ono skupiać w sobie wszystkie kanały kontaktu takie jak połączenia telefoniczne, poczta głosowa, e-mail, SMS, fax2mail, komunikatory i social media, live call, czat. System działa w oparciu o łącze internetowe.

 

Rodzaje Call Center

 

Rozróżniamy różne typy systemów Call Center. Najprostsze z nich zarządzają połączeniami na infolinii. Mogą nakierować  dzwoniącego klienta na agenta przygotowanego do rozwiązania jego problemu. Dodatkowo oprogramowania te, już w wersji podstawowej, mają funkcje tworzenia wideo i telekonferencji bez konieczności instalacji programów na komputerze. 

 

Dowiedz się jak działa  system Call Center

System Call center

 

Bardziej zaawansowane systemy pozwalają na profesjonalną obsługę zamówień, programów lojalnościowych, sprzedaży, w tym sprzedaży bezpośredniej. Mogą zbierać reklamacje. Wiele rozwiązań jest przeznaczonych do konkretnych branży np. dla firm windykacyjnych, hoteli, salonów samochodowych, czy biur podróży.

Najważniejsze elementy oprogramowania Call Center

  • Pełna identyfikacja klienta – podczas połączenia z konsultantem numer telefonu klienta jest identyfikowany z numerami w bazie danych. Dzięki temu agent może zaznajomić się z charakterystyką klienta, zakupionych przez niego towarów i usług oraz rodzajem problemów, które wcześniej zgłaszał.
  • IVR – Automatyczny System Zapowiedzi Głosowych – umożliwia intuicyjne utworzenie tzw. drzewa kontaktów. Dzięki zapowiedziom głosowym, klient w prosty sposób przy wykorzystaniu klawiatury telefonu, może wybrać połączenie do odpowiedniego działu czy konsultanta. 
  • Kolejkowanie rozmów to duże wsparcie dla firm z aktywną obsługą klienta, która obserwuje nagły wzrost połączeń np. po kampanii sprzedażowej. Kolejkowanie rozmów pozwala na sprawną dystrybucję połączeń w systemie Call Center.
  • Dialery 
  • Skrypty
  • Integracja z bazą danych i systemami CRM w tym Microsoft Dynamics, SugarCRM, Salesforce, SageCRM, Google Contacts oraz autorskimi systemami CRM.
  • Raportowanie

Skorzystaj z darmowego doradztwa specjalistów.

Skontaktuj się!