CZYM JEST Systell Contact Center

CZYM JEST Systell Contact Center
Jest centralnym miejscem komunikacji z klientem w Twojej firmie. Oprogramowanie skupia w sobie wszystkie kanały kontaktu oraz spójne narzędzia do zarządzania pracą. POZNAJ OFERTĘ
Optymalizuj kontakt z klientem, dzięki integracji wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu: telefon, e-mail, chat, formularz WWW, Facebook, fax, SMS, Voice SMS.
Korzystasz z dziesiątek funkcji zwiększających jakość obsługi klienta, takich jak opiekun klienta, klient VIP, priorytety obsługi, call back, odpowiednio dostosowany routing połączeń, monitorowanie i alerty przekroczenia parametrów KPI.
Żaden inny system contact center nie posiada tak szeroko rozbudowanej funkcjonalności skryptera. Dzięki pogłębionym formularzom zaprojektujesz dowolny schemat rozmowy z klientem, wraz z możliwością swobodnego zbierania danych, archiwizowania oraz integrowania ich z innymi systemami.
Porównując Systell Contact Center z konkurencją zachwycisz się zaawansowanym i rozbudowanym mechanizmem modelowania procesów kontaktu z klientem. Zaprojektujesz dosłownie każdy proces, niezależnie od ilości kroków, czy zastosowanych kanałów komunikacji. Zamodelujesz przepływ zadań i wykonywanych akcji. Uwarunkujesz jedne czynności od efektu wykonania drugich.
Nie znajdziesz na polskim rynku systemów contact center drugiej takiej firmy jak Systell, która miałaby tak szerokie doświadczenie w projektowaniu integracji pod potrzeby Klienta. Cechuje nas projektowe, które pozwala zindywidualizować każdą integrację z zewnętrznym systemem. Dzięki temu jesteśmy w stanie zrealizować wszystkie Twoje cele.
Zarządzasz wszystkimi kanałami komunikacji z klientem za pomocą jednego spójnego pulpitu obsługującego jednocześnie wiele kampanii na dowolnym urządzeniu (desktop + mobile). Połączenia wychodzące realizujesz za pomocą 1 z 5 dostępnych opcji dialera (w tym Predictive Dialer). Otrzymujesz również pełną swobodę sterowania ruchem przychodzącym, zarówno telefonicznym jak i związanym z pozostałymi kanałami komunikacji. Jest tego sporo, jednak bez problemu nad wszystkim panujesz m.in. dzięki przygotowanym wcześniej scenariuszom rozmowy, możliwości nadawania odpowiednich priorytetów i statusów poszczególnym sprawom oraz automatycznym oddzwonieniom do klientów.
Projektujesz proces obsługi klienta w taki sposób, aby osiągnąć jak największą efektywność przy zachowaniu szacunku do każdego rekordu w bazie danych. Odpowiednio dostosowujesz schemat kontaktu, aby zrealizować cele bez niepokojenia klientów ciągłymi telefonami. Ustalasz odpowiedni czas odpoczynku rekordu. Otrzymujesz możliwość dowolnego kreowania sposobu dostarczania rekordów z bazy danych do obsługi przez konsultantów. Tym samym na bieżąco dbasz o efektywność kampanii, a także bez problemu wprowadzasz do pracy nowych agentów bez ryzyka „palenia” przez nich bazy danych.
Obserwujesz w czasie rzeczywistym ruch przychodzący z wielu kanałów. Wyświetlasz wybrane statystyki obsługi na przygotowanej tablicy typu wallboard. Monitorujesz statusy zajętości konsultantów oraz ich aktualną pracę w poszczególnej kampanii wraz z pełnymi statystykami rozmów i obsługi. Masz możliwość podsłuchiwania rozmów, aktywnego włączenia się do rozmowy lub szeptania podpowiedzi do konsultanta. Po skończonej rozmowie odsłuchujesz nagrania lub przeglądasz archiwalne zapisy chatu. Następnie generujesz dowolne, potrzebne Tobie raporty zestawiające dane telekomunikacyjne z efektami biznesowymi prowadzonej komunikacji z klientem.
Zarządzasz wszystkimi kanałami komunikacji z klientem za pomocą jednego spójnego pulpitu obsługującego jednocześnie wiele kampanii na dowolnym urządzeniu (desktop + mobile). Połączenia wychodzące realizujesz za pomocą 1 z 5 dostępnych opcji dialera (w tym Predictive Dialer). Otrzymujesz również pełną swobodę sterowania ruchem przychodzącym, zarówno telefonicznym jak i związanym z pozostałymi kanałami komunikacji. Jest tego sporo, jednak bez problemu nad wszystkim panujesz m.in. dzięki przygotowanym wcześniej scenariuszom rozmowy, możliwości nadawania odpowiednich priorytetów i statusów poszczególnym sprawom oraz automatycznym oddzwonieniom do klientów.
Projektujesz proces obsługi klienta w taki sposób, aby osiągnąć jak największą efektywność przy zachowaniu szacunku do każdego rekordu w bazie danych. Odpowiednio dostosowujesz schemat kontaktu, aby zrealizować cele bez niepokojenia klientów ciągłymi telefonami. Ustalasz odpowiedni czas odpoczynku rekordu. Otrzymujesz możliwość dowolnego kreowania sposobu dostarczania rekordów z bazy danych do obsługi przez konsultantów. Tym samym na bieżąco dbasz o efektywność kampanii, a także bez problemu wprowadzasz do pracy nowych agentów bez ryzyka „palenia” przez nich bazy danych.
Obserwujesz w czasie rzeczywistym ruch przychodzący z wielu kanałów. Wyświetlasz wybrane statystyki obsługi na przygotowanej tablicy typu wallboard. Monitorujesz statusy zajętości konsultantów oraz ich aktualną pracę w poszczególnej kampanii wraz z pełnymi statystykami rozmów i obsługi. Masz możliwość podsłuchiwania rozmów, aktywnego włączenia się do rozmowy lub szeptania podpowiedzi do konsultanta. Po skończonej rozmowie odsłuchujesz nagrania lub przeglądasz archiwalne zapisy chatu. Następnie generujesz dowolne, potrzebne Tobie raporty zestawiające dane telekomunikacyjne z efektami biznesowymi prowadzonej komunikacji z klientem.
Korzystasz z funkcjonalności CRM zawierającej w sobie możliwość tworzenia dowolnego zestawu danych o klientach. Tworzysz notatki, dołączasz dokumenty, projektujesz proces sprzedaży, planujesz kolejny kontakt, a także zarządzasz poszczególnymi Ticketami związanymi z bieżącą obsługą.
Elastycznie zarządzasz uprawnieniami dostępu do poszczególnych elementów systemu. Używasz do logowania wyłącznie szyfrowanych haseł lub integrujesz dostęp do systemu z Active Directory. Korzystasz z bezpiecznego oprogramowania z certyfikatem https oraz dostępem wymagającym połączenia VPN. Pracujesz bez przeszkód dzięki wielokrotnie zabezpieczonej i zmultiplikowanej bazie danych w data center.
Z jednego miejsca w systemie zarządzasz całościowo pracą wszystkich Twoich pracowników. Dodajesz użytkowników i nadajesz im uprawnienia. Tworzysz kampanie i przydzielasz agentów do obsługi. Decydujesz o podziale rekordów z bazy danych. Zarządzasz każdym kanałem komunikacji z osobna. Zapewniasz zgodność bazy danych z wymaganiami GIODO oraz RODO.
Systell Contact Center jest wyjątkowy. Dowolnie dostosowujesz zakres funkcji, z których chcesz korzystać. Potrzebujesz listy zadań do wykonania, zarządzania przerwami konsultantów, wyświetlania powiadomień i komunikatów dla agentów, tworzenia dowolnych powiązań pomiędzy rekordami bazy danych? To wszystko i wiele innych jest dostępnych dla Ciebie w naszym systemie.
Od lat tworzymy najbardziej rozwinięty na polskim rynku system contact center pod względem zakresu dostępnych funkcji.
Oprogramowanie Systell Contact Center może być wykorzystane przez Ciebie na tysiące sposobów. Jeśli jednak znalazłbyś jakąś funkcję u konkurencji, bez której nie wyobrażasz sobie funkcjonowania systemu w Twojej firmie – powiedz nam o tym!
Jesteśmy pewni, że znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie. Bardzo prawdopodobne, że posiadamy podobną funkcję i będziemy w stanie ją dla Ciebie odpowiednio zmodyfikować. Gdyby tak się nie zdarzyło, to dzięki naszemu unikalnemu podejściu projektowemu przygotujemy dla Twojej firmy dedykowane rozwiązanie.
Uruchom bezpłatne demo i przekonaj się dlaczego warto korzystać z
Systell Contact Center.
Jest centralnym miejscem komunikacji z klientem w Twojej firmie. Oprogramowanie skupia w sobie wszystkie kanały kontaktu oraz spójne narzędzia do zarządzania pracą. POZNAJ OFERTĘ
Zwiększ jakość obsługi klienta w Twojej firmie, korzystając z ponad 1000 nowoczesnych funkcjonalności Systell Contact Center. POZNAJ FUNKCJE
Mamy 8 pomysłów na kontakt z Twoimi klientami. Zintegruj wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu. POZNAJ POMYSŁY
Dostarczymy nowoczesne oprogramowanie CC Zrekrutujemy najlepszych konsultantów i menedżerów CC. Przygotujemy zespół do pracy i zadbamy o trening sprzedażowy. W ramach indywidualnego programu wsparcia wdrożymy mechanizmy motywacyjne i procesy biznesowe.
To również potężna maszyna analityczna, która pozwala tworzyć i analizować najróżniejsze raporty i statystyki. POZNAJ NASZ SYSTEM
Odkrywaj nowe, nieznane aspekty działalności Twojej firmy z Systell Contact Center. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes z intensywnym kontaktem z klientem (około 100 interakcji dziennie, telefonów, maili lub czatów itd.)
+ 5 ludzi do obsługi klientów na infolinii lub przy pozyskaniu
Dla każdej branży (farmacja, windykacja, finanse, outsourcing usług, FMCG, administracja publiczna, produkcja, służba zdrowia)
Dożywotnia licencja z integracją z własnymi systemami i pełną kontrolą nad danymi
Usługa abonamentowa z szybkim startem, bezpiecznym data center, serwisem i aktualizacjami w cenie
We will provide you login details
który codziennie ułatwia pracę kilku tysięcy osób
Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu
Get to know our solutions and take advantage of free analytics of your business.