Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Systell wystawcą podczas Festiwalu Call Center

2018-05-16|Manitu poleca

Za nami pierwsza edycja Festiwalu Call Center. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji. 

Dziękujemy za networking, zainteresowanie naszym stoiskiem i  wspaniałą atmosferę wydarzenia.

Do zobaczenia za rok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Życzenia świąteczne od Systell

22.12.2018|Zespół Systell
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzymy, nadziei zmieniającej codzienność, mądrości w działaniu oraz wielu sukcesów w nadchodzącym 2019 roku.

Podsumowanie roku 2018 w Systell

19.12.2018|Manitu poleca
Podsumowujemy wydarzenia, trendy, sukcesy w natchnieniu ducha Manitu.

Byliśmy na Customer Congress

18.10.2018|Manitu poleca
Systell Partnerem podczas IV edycji konferencji Customer Congress.

Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

14.09.2018|Manitu jest dumny
Manitu to także duch inspiracji.

Grzegorz Grabski - prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

30.08.2018|Manitu gratuluje
Edycja 2018 - listy najważniejszych 25 osób według redakcji portalu ccnews.pl

Granice będą tworzyć potrzeby klienta...

4.07.2018|Manitu poleca
Ciekawa rozmowa Karolna Bancerza z ccnews.pl z Grzegorzem Grabskim

Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

21.06.2018|Manitu przedstawia
Zapraszamy do obejrzenia filmu z udziałem zespołu Systell

Systell nawiązuje współpracę z Voicetel Communications

4.06.2018|Manitu ogłasza
Nasza współpraca jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na robotyzację telefonicznej obsługi wśród klientów Systell.

Systell wystawcą podczas Festiwalu Call Center

16.05.2018|Manitu poleca
Byliśmy na wyjątkowym spotkaniu branży call i contact center.

Premiera Systell Contact Center Next podczas MyCustomerWorld Forum & Expo 2018

10.05.2018|Manitu
Jak osiągnąć Next Level we wszechstronnej komunikacji z klientem?
Jesteśmy poza biurem.
Oddzwonimy
gdy wrócimy
do pracy.
Podaj swój numer telefonu
 Zamawiam rozmowę
Jesteś już 3 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Manitu z chęcią pomoże.Doradzi i zadba o Twoje potrzeby.
3