Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Systell wystawcą podczas Festiwalu Call Center

2018-05-16|Manitu poleca

Za nami pierwsza edycja Festiwalu Call Center. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji. 

Dziękujemy za networking, zainteresowanie naszym stoiskiem i  wspaniałą atmosferę wydarzenia.

Do zobaczenia za rok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Granice będą tworzyć potrzeby klienta...

4.07.2018|Manitu poleca
Ciekawa rozmowa Karolna Bancerza z ccnews.pl z Grzegorzem Grabskim

Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

21.06.2018|Manitu przedstawia
Zapraszamy do obejrzenia filmu z udziałem zespołu Systell

Systell nawiązuje współpracę z Voicetel Communications

4.06.2018|Manitu ogłasza
Nasza współpraca jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na robotyzację telefonicznej obsługi wśród klientów Systell.

Systell wystawcą podczas Festiwalu Call Center

16.05.2018|Manitu poleca
Byliśmy na wyjątkowym spotkaniu branży call i contact center.

Premiera Systell Contact Center Next podczas MyCustomerWorld Forum & Expo 2018

10.05.2018|Manitu
Jak osiągnąć Next Level we wszechstronnej komunikacji z klientem?

Nowość od Manitu – ducha skutecznej komunikacji!

17.04.2018|Manitu przedstawia
Z radością dzielimy się informacją o premierze nowego systemu Systell Contact Center Next.

Systell wystawcą podczas MyCustomerWorld

13.04.2018|Manitu zaprasza
Już dziś zapraszamy na nasze stoisko podczas My Customer World EXPO 2018. W trakcie wydarzenia zaprezentujemy nowy system - Systell Contact Center Next.

Życzenia Wielkanocne

30.03.2018|Zespół Systell
Naszym klientom i Partnerom składamy najserdeczniejsze życzenia wielkanocne.

Grzegorz Grabski w CC TALK

26.03.2018|Manitu poleca
W programie CC TALK Grzegorz Grabski opowie o cienkiej linii dzielącej systemy CRM z systemami contact center.

Systell wspiera w zakresie wdrożenia RODO

28.02.2018|Manitu radzi
Jakie funkcje systemu Contact Center są najważniejsze w kontekście RODO?
Porozmawiajmy o skutecznej
komunikacji z Twoimi klientami.
Oddzwonimy
do Ciebie
w 26 sekund
Podaj swój numer telefonu
 Wyślij
Jesteś już 4 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
4