Customer Care Festival | SYSTELL
21368
post-template-default,single,single-post,postid-21368,single-format-standard,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Customer Care Festival

Customer Care Festival

Już w najbliższy poniedziałek, będziemy mieli przyjemność spotkać się z Wami, na największym wydarzeniu, branży CUSTOMER CARE. A mianowicie na Customer Care Festival, odbywający się w Hotelu Marriott Centrum w Warszawie. Motywem przewodnim festiwalu, jest doskonalenie jakości, codziennej obsługi klienta. To jedyna taka okazja, spotkania wielu uznanych ekspertów z zakresu Customer Service, w jednym miejscu. W tej edycji, będziecie mieli okazję wysłuchać prelekcji Pana Marcina Grabowskiego, wiceprezesa zarządu Systell. Pan Marcin, przybliży nam temat wdrożeń systemów do obsługi klienta. Dowiecie się m.in. Jakie problemy rozwiązuje indywidualne podejście do klienta? Oraz w jaki sposób, jeden system pozwala usystematyzować pracę całej firmy?

MARCIN GRABOWSKI
SYSTELL, wiceprezes zarządu

Od potrzeby do wdrożenia. Jak wykorzystać technologię do zwiększenia efektywności obsługi klienta.  – 27.05.2019

Specjalista w obszarze dostarczania rozwiązań IT dla biznesu. Pasjonat budowania zespołów i ludzkiego oblicza w IT. Doświadczenie w Customer Service zdobywa wsłuchując się w potrzeby klientów z różnych branż i wdrażając użyteczne rozwiązania IT. Od 12 lat związany ze spółką Systell, w której jako właściciel odpowiada za jej flagowy produkt – Systell Contact Center. Prezes spółki Gotelecom, dostarczającej telefonię Voip dla branży Call Center i biznesu.

Wydarzenie to, przyciąga setki zainteresowanych, ze względu na szczególne i bogate grono wystawców oraz prelegentów. W jednym miejscu spotykają się nie tylko specjaliści ze świata Biznesu, ale również osób zajmuje się na co dzień pracą w Instytucjach Państwowych. Więcej o wydarzeniu na stronie głównej.

Do zobaczenia już za tydzień!



Customer Care Festival

Customer Care Festival

Już w najbliższy poniedziałek, będziemy mieli przyjemność spotkać się z Wami, na największym wydarzeniu, branży CUSTOMER CARE. A mianowicie na...
Czytaj więcej
Integracja Systell Contact Center z Messenger

Integracja Systell Contact Center z Messenger

Nasz System Contact Center jest nieustannie ulepszany. Chcemy, aby Wasze codzienne czynności związane z obsługą klienta, były coraz efektywniejsze. Dlatego...
Czytaj więcej
Świętujemy 15-lecie Systell

Świętujemy 15-lecie Systell

Już od 15 lat wspomagamy Was w codziennych wyzwaniach, związanych z obsługą klienta! Dziękujemy za zaufanie i z nieustającym zapałem, zabieramy...
Czytaj więcej
Systell jak co roku wspiera WOŚP

Systell jak co roku wspiera WOŚP

Z przyjemnością staliśmy się częścią wirtualnego serca. W realizacji celu 27. Finału WOŚP Fundacja skupi się przede wszystkim na zakładach...
Czytaj więcej
Życzenia Świąteczne od Systell
Podsumowanie roku 2018 w Systell

Podsumowanie roku 2018 w Systell

Jak co roku w serwisie NaSluchawkach.pl publikowane są podsumowania roku. Tym razem ważne wydarzenia, trendy i sukcesy podsumowuje Marta Grządzielska...
Czytaj więcej
Byliśmy na Customer Congress

Byliśmy na Customer Congress

Systell Partnerem IV edycji Customer Congress. Manitu inspirował podczas prezentacji Marcina Grabowskiego. Temat prezentacji: "Quo Vadis Call Center - w...
Czytaj więcej
Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

Dziękujemy za wyróżnienie naszego bloga wśród 7 najbardziej inspirujących przez serwis nasluchawkach.pl. Manitu inspiruje Was od lat a naszą nowością...
Czytaj więcej
Grzegorz Grabski – prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

Grzegorz Grabski – prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

  Co roku redakcja CCNEWS.PL  przygotowuje listę 25 nazwisk, które w opinii  redakcji najbardziej oddziaływują na całą branżę contact center.  W...
Czytaj więcej
Granice będą tworzyć potrzeby klienta – Grzegorz Grabski w wywiadzie dla ccnews.pl

Granice będą tworzyć potrzeby klienta – Grzegorz Grabski w wywiadzie dla ccnews.pl

Omnichannelowe contact center w sposób naturalny ewoluuje w kierunku dotąd niespotykanym. System call center staje się siłą rzeczy systemem CRM....
Czytaj więcej