Już w najbliższy poniedziałek, będziemy mieli przyjemność spotkać się z Wami, na największym wydarzeniu, branży CUSTOMER CARE. A mianowicie na Customer Care Festival, odbywający się w Hotelu Marriott Centrum w Warszawie. Motywem przewodnim festiwalu, jest doskonalenie jakości, codziennej obsługi klienta. To jedyna taka okazja, spotkania wielu uznanych ekspertów z zakresu Customer Service, w jednym miejscu.

W tej edycji, będziecie mieli okazję wysłuchać prelekcji Pana Marcina Grabowskiego, wiceprezesa zarządu Systell. Pan Marcin, przybliży nam temat wdrożeń systemów do obsługi klienta. Dowiecie się m.in. Jakie problemy rozwiązuje indywidualne podejście do klienta? Oraz w jaki sposób, jeden system pozwala usystematyzować pracę całej firmy?

 

Marcin Grabowski

wiceprezes zarządu Systell

 

Tytuł prezentacji: Od potrzeby do wdrożenia. Jak wykorzystać technologię do zwiększenia efektywności obsługi klienta. 

 

 

Specjalista w obszarze dostarczania rozwiązań IT dla biznesu. Pasjonat budowania zespołów i ludzkiego oblicza w IT. Doświadczenie w Customer Service zdobywa wsłuchując się w potrzeby klientów z różnych branż i wdrażając użyteczne rozwiązania IT. Od 12 lat związany ze spółką Systell, w której jako właściciel odpowiada za jej flagowy produkt – Systell Contact Center. Prezes spółki Gotelecom, dostarczającej telefonię Voip dla branży Call Center i biznesu.

 

 

 

Wydarzenie to, przyciąga setki zainteresowanych, ze względu na szczególne i bogate grono wystawców oraz prelegentów. W jednym miejscu spotykają się nie tylko specjaliści ze świata Biznesu, ale również osób zajmuje się na co dzień pracą w Instytucjach Państwowych. Więcej dowiedzą się Państwo na stronie wydarzenia.

Do zobaczenia już za tydzień!