Live Czat i Raporty Mobilne w SysTell Contact Center | SYSTELL
18103
post-template-default,single,single-post,postid-18103,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Live Czat i Raporty Mobilne w SysTell Contact Center

raporty-mobilne-systell

Live Czat i Raporty Mobilne w SysTell Contact Center

Od teraz firmy korzystające z naszego systemu mogą być jeszcze bardziej mobilne i nastawione na obsługę interaktywnego klienta. Wszystko to dzięki dwóm nowym modułom.

Pierwszym z nich jest Live Czat, który Klienci mogą uruchomić na swojej stronie internetowej. Wszelkie zgłoszenia obsługiwane są z poziomu SysTell Contact Center. Live Czat służy również jako wewnętrzny komunikator firmowy.

Drugie narzędzie skierowane jest przede wszystkim do managerów, którzy z racji swoich obowiązków nie zawsze są w stanie być blisko działu call center. Od teraz wszelkie raporty, statystyki i analizy mogą odczytywać z poziomu urządzeń mobilnych na specjalnie zaprojektowanej do tego aplikacji.

graficzny_edytor_skryptow_systell live_czat_systell