W związku z trudną sytuacją, która ma obecnie miejsce w Polsce i na całym świecie, wiele firm staje przed prawdziwym wyzwaniem. Jest nim zapewnienie bezpieczeństwa swoim pracownikom, z równoczesnym utrzymaniem dotychczasowych działań. Zobowiązania nadal są, dlatego każdy biznes dotrzymuje wszelkich starań aby się z nich wywiązać się i nie stracić klientów oraz zleceń.

My jesteśmy na to przygotowani, zadbaliśmy nie tylko o naszych pracowników, ale codziennie wspieramy naszych klientów od strony technicznej. Każdego dnia przenosimy nawet 600 stanowisk pracy on-site na możliwość pracy zdalnej. Mobilizacja jest ogromna, zdalny dostęp z każdą minutą otrzymuje kolejna osoba.

Elastyczność w naszym biznesie contact center jest od zawsze dla nas niezwykle ważna. Stawiamy na nią od samego początku, dając nowe możliwości klientom, znajdując rozwiązanie w każdym modelu biznesu. W ten sposób rozwijamy nasz system. Nasza praca daje swoje efekty, a okazuje się, że w sytuacjach kryzysowych ta elastyczność stała się wręcz niezbędna.