Systell podczas II edycji Customer Congress. | SYSTELL
18161
post-template-default,single,single-post,postid-18161,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Systell podczas II edycji Customer Congress.

II-edycja-customer-congress

Systell podczas II edycji Customer Congress.

 

customer_congress_2016

Podczas specjalnej ścieżki tematycznej Multichannel –  „Klient i technologie przyszłości” – Marcin Grabowski z SysTell  i Rafał Rasmus z MediaSystem.pl przedstawili prezentację na temat: Człowiek czy Technologia? Czego wymaga dzisiejsza obsługa klienta? Opartą o własne ciekawe doświadczenia i przykłady.


 

Podczas prezentacji zostały poruszone między innymi, następujące zagadnienia:

    TECHNOLOGIA
  • Nowe technologie to nowe możliwości czyli o najnowszych trendach w Contact Center
  • WebRTC + co browsing, Biometria głosowa, automatyzacja dzwonienia.
  • Boty – automatyzacja komunikacji – Czy to naprawdę działa?
  • Omnichannel w kontekście Contact Center
  • Efektywne Contact Center –  czyli jak zawalczyć o 2%- 3% wzrostu?
    CZŁOWIEK
  • Człowiek to klucz do sukcesu
  • Tylko profesjonalny konsultant zrozumie potrzeby wymagającego klienta
  • Rola empatii w świadomych organizacjach
  • Doświadczenia klienta to Twoja przewaga konkurencyjna
  • Słów kilka o motywacji przedstawił MediaSystem