Podczas specjalnej ścieżki tematycznej Multichannel – „Klient i technologie przyszłości” – Marcin Grabowski z SysTell i Rafał Rasmus z MediaSystem.pl przedstawili prezentację na temat: Człowiek czy Technologia? Czego wymaga dzisiejsza obsługa klienta? Opartą o własne ciekawe doświadczenia i przykłady.
Podczas prezentacji zostały poruszone między innymi, następujące zagadnienia:
- TECHNOLOGIA
- Nowe technologie to nowe możliwości czyli o najnowszych trendach w Contact Center
- WebRTC + co browsing, Biometria głosowa, automatyzacja dzwonienia.
- Boty – automatyzacja komunikacji – Czy to naprawdę działa?
- Omnichannel w kontekście Contact Center
- Efektywne Contact Center – czyli jak zawalczyć o 2%- 3% wzrostu?
- CZŁOWIEK
- Człowiek to klucz do sukcesu
- Tylko profesjonalny konsultant zrozumie potrzeby wymagającego klienta
- Rola empatii w świadomych organizacjach
- Doświadczenia klienta to Twoja przewaga konkurencyjna
- Słów kilka o motywacji przedstawił MediaSystem