20 maja w nietypowej oprawie on-line odbyła się konferencja BestinCloud poświęcona zagadnieniom efektywnego wykorzystania technologii cloud w rozwoju biznesu.

Jury konkursowe złożone z managerów IT z grona CIO100 przyznało nagrody dla najlepszych rozwiązań chmurowych: „Best in Cloud 2020”.

Z dumą informujemy, że Systell Contact Center został zwycięzcą konkursu w kategorii: „Zintegrowana komunikacja”,

Zobacz wyniki konkursu!

Systell Contact Center to modułowy system do zarządzania relacjami z klientami, dostępny w modelu SaaS. Integruje 10 kanałów komunikacji i porządkuje dane o klientach, tworząc ich spersonalizowane profile, zarządza ticketami oraz zadaniami. Optymalizuje i zwiększa efektywność pracy działów w których wymagany jest sprawny kontakt, min: działach sprzedażowych, obsługi klienta, windykacji, infolinii.

Na stronie Computer World pojawił się raport z wydarzenia Best in Cloud. Znajdują się w nim wyniki konkursu. Natomiast na 75 stronie, przeczytacie o wygranym Systell Contact Center – naszym modułowym systemie do zarządzania relacjami z klientami, dostępnym w modelu SaaS, integrującym nawet 10 kanałów komunikacji.

Pobierz raport