Spotkajmy się na Customer Congress

customer-congress-2

Spotkajmy się na Customer Congress

Miło nam poinformować o naszej obecności podczas II Edycji Customer Congress – Doskonałość w obsłudze klienta, która odbędzie się 26-28 września w Warszawie.

 

Customer Congress to wyjątkowe wydarzenie skupiające zarówno liderów branży Contact Center jak i dyrektorów, menedżerów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą obsługę klienta. W warunkach coraz bardziej nasyconego rynku, dużej świadomości i rosnących wymagań klientów, rozwoju nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych czynnikiem, który może decydować o sukcesie lub porażce firmy staje się doskonałość obsługi klienta.

 

Podczas specjalnej ścieżki tematycznej – Multichannel – klient i technologie przyszłości  – Marcin Grabowski z SysTell będzie miał przyjemność przeprowadzić dyskusję z Rafałem Rasmusem – Prezesem Zarządu Media System Sp. z o.o.  Temat prezentacji: Człowiek czy technologia? Czego wymaga dzisiejsza obsługa klienta?

 

Nowoczesne call center stawia przed nami duże wyzwania, razem zastanowimy się czy to technologia będzie wyznaczać kluczowe kierunki rozwoju czy może bez koncentracji na najwyżej jakości obsługi klienta nie mamy szans na osiągnięcie sukcesu?

Spotkajmy się na Customer Congress