Szkolimy się z IDEA TRAINING

szkolenie-z-idea-training

Szkolimy się z IDEA TRAINING

Staramy się by nasz Klient mógł na Nas liczyć pod kątem konsultacji i analityki działu call center jak dalej funkcjonowania utrzymania i przede wszystkim rozwoju, dlatego bardzo ważny jest dla Nas efektywny sposób komunikacji z Klientem.

W dniach 01.06 – 02.06. 2016 przeprowadzamy wewnętrzne szkolenie dla pracowników obejmujące swoim zakresem:

  • poznanie czynników wpływających na satysfakcję klienta z obsługi
  • pogłębienie wiedzy z zakresu identyfikacji oczekiwań klienta
  • poznanie narzędzi kontroli rozmowy
  • nabycie wiedzy z zakresu typologii klienta
  • nabycie umiejętności tworzenia komunikatów o charakterze instrukcji

 

Nasze umiejętności doskonali Aleksandra Wojtaś Dyplomowana trener i coach, konsultant biznesu. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

szkolenie_idea



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności