Szkolimy się z IDEA TRAINING | SYSTELL
18182
post-template-default,single,single-post,postid-18182,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Szkolimy się z IDEA TRAINING

szkolenie-z-idea-training

Szkolimy się z IDEA TRAINING

Staramy się by nasz Klient mógł na Nas liczyć pod kątem konsultacji i analityki działu call center jak dalej funkcjonowania utrzymania i przede wszystkim rozwoju, dlatego bardzo ważny jest dla Nas efektywny sposób komunikacji z Klientem.

W dniach 01.06 – 02.06. 2016 przeprowadzamy wewnętrzne szkolenie dla pracowników obejmujące swoim zakresem:

  • poznanie czynników wpływających na satysfakcję klienta z obsługi
  • pogłębienie wiedzy z zakresu identyfikacji oczekiwań klienta
  • poznanie narzędzi kontroli rozmowy
  • nabycie wiedzy z zakresu typologii klienta
  • nabycie umiejętności tworzenia komunikatów o charakterze instrukcji

 

Nasze umiejętności doskonali Aleksandra Wojtaś Dyplomowana trener i coach, konsultant biznesu. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

szkolenie_idea