Pojawiła się agenda tegorocznego Customer Care Festival 2020!

Jak będzie w tym roku? Praktycznie, inspirująco i… bezpiecznie – tak swoje wydarzenie online zapowiadają organizatorzy.  

Patrząc na skład prelegentów mamy pewność, że tak właśnie będzie. Wśród nich, znajduje się Marcin Grabowski. Marcin wystąpi 22.09 i wtajemniczy Was w szczegóły mapy wdrożenia systemu do obsługi klienta. Jak twierdzi – w zaawansowanym projekcie łatwo się pogubić zarówno po stronie klienta i jego oczekiwań jak i zespołu projektowego. Aby do tego nie doszło, musicie wysłuchać jego prelekcji, w której zdradzi sposób, dzięki któremu udaje mu się przewodniczyć zespołowi wdrożeń od wielu lat z sukcesami na koncie.

Marcin Grabowski Specjalista w obszarze dostarczania rozwiązań IT dla biznesu. Pasjonat budowania zespołów i ludzkiego oblicza w IT. Doświadczenie w Customer Service zdobywa wsłuchując się w potrzeby klientów z różnych branż i wdrażając użyteczne rozwiązania IT. Od 12 lat związany ze spółką Systell, w której jako właściciel odpowiada za jej flagowy produkt – Systell Contact Center. Prezes spółki Gotelecom, dostarczającej telefonię Voip dla branży Call Center i biznesu.

Pomimo tego, że wydarzenie odbywa się online, nie zabraknie networkingu. Zarezerwuj swój bilet już teraz. Udział jest darmowy a dołączyć do niego możesz z każdego miejsca i w każdej chwili.