Podsumowanie roku 2018 w Systell - Systell
20068
post-template-default,single,single-post,postid-20068,single-format-standard,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Podsumowanie roku 2018 w Systell



Świętujemy 15-lecie Systell

Świętujemy 15-lecie Systell

Już od 15 lat wspomagamy Was w codziennych wyzwaniach, związanych z obsługą klienta! Dziękujemy za zaufanie i z nieustającym zapałem, zabieramy...
Czytaj więcej
Systell jak co roku wspiera WOŚP

Systell jak co roku wspiera WOŚP

Z przyjemnością staliśmy się częścią wirtualnego serca. W realizacji celu 27. Finału WOŚP Fundacja skupi się przede wszystkim na zakładach...
Czytaj więcej
Życzenia Świąteczne od Systell
Podsumowanie roku 2018 w Systell

Podsumowanie roku 2018 w Systell

Jak co roku w serwisie NaSluchawkach.pl publikowane są podsumowania roku. Tym razem ważne wydarzenia, trendy i sukcesy podsumowuje Marta Grządzielska...
Czytaj więcej
Byliśmy na Customer Congress

Byliśmy na Customer Congress

Systell Partnerem IV edycji Customer Congress. Manitu inspirował podczas prezentacji Marcina Grabowskiego. Temat prezentacji: "Quo Vadis Call Center - w...
Czytaj więcej
Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

Dziękujemy za wyróżnienie naszego bloga wśród 7 najbardziej inspirujących przez serwis nasluchawkach.pl. Manitu inspiruje Was od lat a naszą nowością...
Czytaj więcej
Grzegorz Grabski – prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

Grzegorz Grabski – prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

  Co roku redakcja CCNEWS.PL  przygotowuje listę 25 nazwisk, które w opinii  redakcji najbardziej oddziaływują na całą branżę contact center.  W...
Czytaj więcej
Granice będą tworzyć potrzeby klienta – Grzegorz Grabski w wywiadzie dla ccnews.pl

Granice będą tworzyć potrzeby klienta – Grzegorz Grabski w wywiadzie dla ccnews.pl

Omnichannelowe contact center w sposób naturalny ewoluuje w kierunku dotąd niespotykanym. System call center staje się siłą rzeczy systemem CRM....
Czytaj więcej
Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

Systell Contact Center to jeden z najnowocześniejszych systemów na polskim rynku służący do wszechstronnej komunikacji z klientami. Dzięki naszemu rozwiązaniu każda...
Czytaj więcej
Systell nawiązuje współpracę z Voicetel Communications

Systell nawiązuje współpracę z Voicetel Communications

Miło nam poinformować o nawiązaniu współpracy z spółka technologiczną Voicetel Communications S.A. Voicetel Communications to lider rynku smart speech – inteligentnej automatycznej obsługi...
Czytaj więcej