Twój zakres obowiązków
- Budowanie trwałych relacji z Klientami i nieustanne dbanie o satysfakcję Klienta
- Zapewnienie właściwej współpracy z innymi działami w zakresie realizowanych działań
- Praca nad nieaktywnymi klientami i proponowanie różnych usług z naszego portfolio
- Pomaganie klientom w pełnym wykorzystaniu funkcjonalności premium i rozszerzaniu zakresu usług, z których korzystają
- Odpowiedzialność za KPI’s w zakresie jakości i kosztów realizacji usług
- Rozwój i tworzenie jednolitych i efektywnych standardów komunikacji z Klientem
- Aktualizacja CRM
- Ścisła współpraca z działem wsparcia technicznego
Nasze wymagania
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość systemów CRM i innych systemów IT
- Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Pozytywne nastawienie
- Dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel, Word)
- Umiejętność efektywnego planowania swojej pracy
- Doświadczenie w sprzedaży SaaS lub rozwiązań chmurowych będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
- Pracę w firmie będącej liderem w swojej branży
- Biuro w atrakcyjnej lokalizacji w Poznaniu z dostępnym parkingiem dla pracowników
- Niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop)
- Pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach
- Dofinansowanie do zajęć sportowych
- Finansowanie szkoleń
- Stabilne zatrudnienie na umowę B2B z systemem premiowym
- Pracę w zespole chętnie dzielącym się doświadczeniem
- Wyjazdy i spotkania integracyjne
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych (karta MultiSport)
prywatna opieka medyczna
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa/herbata
parking dla pracowników
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie aplikacji na stronie
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.