Jeśli szukasz oprogramowania obsługującego wiele kanałów komunikacji, a także poprawiającego procesy biznesowe, wybierz Systell Next. Sprawdź, co potrafi ten nowoczesny system!

 

Systell Next

Czym jest Systell Next? To inna nazwa nowoczesnego oprogramowania Systell Contact Center, służącego do zarządzania komunikacją wewnętrzną oraz zewnętrzną. Nazwa ta jest często wykorzystywana przez użytkowników naszego systemu.
Systell Next jest multifunkcjonalnym narzędziem, za pomocą którego obsłużysz połączenia wychodzące oraz przychodzące, chat, e-maile, wiadomości SMS, formularze www, czy komunikatory. Wygodny panel pozwala w prosty sposób przydzielać zadania, zarządzać nimi, a także je edytować. Za pomocą API jeszcze bardziej rozszerzysz możliwości Systell Next i dostosujesz do swoich indywidualnych potrzeb.
Dzięki takim możliwościom system doskonale sprawdza się w wielu branżach. Z Systell Contact Center zorganizujesz pracę nie tylko w Dziale Obsługi Klienta, czy w Call Center. System dostarcza także rozwiązania w postaci systemu ticketowego (sprawna obsługa zgłoszeń), systemu do telemarketingu (zarządzanie kampaniami marketingowymi), a także pozwala w łatwy sposób zarządzać helpdeskiem (czytelna i szybka komunikacja między pracownikami).

 

Przeznaczenie oprogramowania Systell Next

Systell Contact Center jest narzędziem o wielu funkcjonalnościach. Mimo połączenia wielu kanałów komunikacji, system jest intuicyjny i przejrzysty. Ujednolicony panel klienta umożliwia konsultantom oraz managerom szybki dostęp do informacji. Pozwala to nie tylko skuteczniej wykonywać zadania, lecz także skrócić czas potrzebny do obsługi klienta.
Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań komunikacja wewnętrzna oraz z klientami jest uproszczona. Systell Next posiada także zaawansowane funkcje, które pomagają na bieżąco monitorować i analizować bieżącą pracę konsultantów (odbieralność na poziomie nawet 100%!). Rozbudowany system raportów, dostępnych także poza biurem (dostępne na smartfonach), pozwala w czasie rzeczywistym zarządzać komunikacją z klientami. System umożliwia również narzędzia niezbędne do zarządzania pracownikami Contact Center. Zastosowanie w firmie oprogramowania Systell Contact Center pozwala znacznie zwiększyć sprzedaż w firmie od razu po jego uruchomieniu. Oprogramowanie pozwala także na zwiększenie konwersji na dotychczasowych klientach.

 

Główne funkcje systemu

Systell Next sprawdzi się wszędzie tam, gdzie wymagana jest komunikacja z klientem oraz komunikacja wewnątrz organizacji. Oto najważniejsze funkcje systemu Systell Contact Center:

  • CRM – Next pełni funkcję systemu do zapisywania i przechowywania danych. Przejrzyste menu pozwala w prosty sposób wyszukiwać sprawy klientów. Automatycznie nadpisuje historię klienta po każdej próbie kontaktu.
  • Omnichannel – System obsługuje wszystkie niezbędne kanały komunikacji – od telefonów, po komunikatory. Dzięki automatyzacji, system w w prosty sposób przypisuje nowe sprawy do poszczególnych klientów, dbając, by nie dochodziło do duplikacji.
  • API – możliwość integracji z innymi systemami pozwala na pracę na wielu systemach w jednym panelu. Integracja z zewnętrznymi aplikacjami, czy bazami danych, znacznie ułatwia pracę.
  • Raportowanie – Rozbudowany moduł raportowania pozwala managerom na dokładną analizę pracy Contact Center – także w czasie rzeczywistym.
    System ticketowy – Usprawnij komunikację i obsługę spraw dzięki ticketom. Dzięki Systell Next masz pewność, że każde zgłoszenie, z dowolnego kanału komunikacji, trafi do obsługi i zostanie sprawnie obsłużone.