Unified Communication

unified-communication-slownik-pojec-systell

 

 

Unified communication – inaczej jednolita lub zintegrowana komunikacja. To proces, w którym wszystkie środki komunikacji, urządzenia oraz media są scentralizowane. Rozwiązanie usprawnia przepływ informacji oraz ułatwia współpracę wewnątrz organizacji bez względu na lokalizację. Na rozwój Unified communication wpłynęła rosnąca przepustowość łączy, mobilność urządzeń oraz powszechniejsze korzystanie z chmury obliczeniowej.

Do przykładów unified communication należy m.in. możliwość przełączania się na inne urządzenia bez przerywania trwającej już rozmowy, prowadzenie wideokonferencji oraz udostępnianie treści pulpitu, nagrywanie rozmów czy przesyłanie danych w czasie rzeczywistym.

Technologia unified communication może działać zgodnie ze sprzętem już wcześniej zainstalowanym. Warunkiem pełnego korzystania z możliwości zintegrowanej komunikacji jest wdrożenie telefonii IP, dedykowany serwer oraz modernizacja posiadanej centrali PBX lub serwera komunikacyjnego.

Unified communication umożliwia dzwonienie, wysyłanie maili czy uczestniczenie w wideokonferencjach za pośrednictwem jednego rozwiązania technologicznego. Użytkownik sam wybiera odpowiedni dla siebie sposób komunikacji.



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności