Wallboard to panel w wirtualnej centrali 3CX. To narzędzie usprawniające pracę menedżera Contact Center. Przedstawia wszystkie kluczowe informacje. Dodatkowo umożliwia szybkie monitorowanie rzeczywistych przepływów połączeń, usprawnia procesy optymalizacji i zwiększa efektywność Contact Center.

wallboard

Jakie parametry może śledzić menadżer Contact Center na Wallboard?

 

  • liczba połączeń oczekujących na danej kolejce/kolejkach
  • liczba prowadzonych rozmów na danej kolejce/kolejkach
  • liczba agentów zalogowanych do na danej kolejki/kolejek
  • średni czas rozmów przychodzących i wychodzących
  • sumaryczny czas rozmów przychodzących i wychodzących
  • liczba i procentu połączeń odebranych i nieodebranych
  • % połączeń odebranych do 20 sekund
  • liczba zamkniętych ticketów
  •  liczba ticketów w przekroczonym SLA

 

Dlaczego monitorowanie Contact Center w czasie rzeczywistym jest tak ważne?

  • zapewnia utrzymanie stałego poziomu obsługi klienta
  • ułatwia podejmowanie decyzji w zakresie potrzebnych szkoleń dla agenta
  • daje możliwość obiektywnej oceny pracy agenta
  • ułatwia ocenę zadowolenia klienta z rozmowy z konsultantem
  • umożliwia rzeczywiste monitorowanie efektywności Contact Center

wallboard

 

Powiązane artykuły:

Raporty i wallboard dla 3CX
Dlaczego światowe firmy wybierają wirtualną centralę 3CX?

 

Wallboard