Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Wideo rekomendacje od Prywatnej Lecznicy Certus

2018-02-02|Manitu

Prywatna Lecznica Certus jest pierwszym wielospecjalistycznym szpitalem prywatnym w Polsce. Na rynku usług medycznych działa nieprzerwanie od ponad 25 lat. Pacjenci mogą korzystać z usług Lecznicy w 4 placówkach w Poznaniu i Swarzędzu. Certus świadczy usługi w zakresie szpitalnictwa, ambulatorium, medycyny pracy oraz specjalistycznych konsultacji lekarskich.

 

Rocznie w  szpitalu leczy się ponad  3 tys. pacjentów a z usług ambulatoryjnych  korzysta ponad 100 tys.  pacjentów. W 2015 roku CERTUS rozpoczął współpracę z  Systell w zakresie rozwiązań dla call center.

 

W 2015 roku Prywatna Lecznica CERTUS rozpoczęła współpracę z Systell w zakresie rozwiązań dla call center. 

 

 Najważniejszym celem wdrożenia nowego systemu było zwiększenie jakości telefonicznej obsługi klienta.

 

Zapraszamy do obejrzenia filmu referencyjnego

 

Byliśmy na Customer Congress

18.10.2018|Manitu poleca
Systell Partnerem podczas IV edycji konferencji Customer Congress.

Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

14.09.2018|Manitu jest dumny
Manitu to także duch inspiracji.

Grzegorz Grabski - prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

30.08.2018|Manitu gratuluje
Edycja 2018 - listy najważniejszych 25 osób według redakcji portalu ccnews.pl

Granice będą tworzyć potrzeby klienta...

4.07.2018|Manitu poleca
Ciekawa rozmowa Karolna Bancerza z ccnews.pl z Grzegorzem Grabskim

Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

21.06.2018|Manitu przedstawia
Zapraszamy do obejrzenia filmu z udziałem zespołu Systell

Systell nawiązuje współpracę z Voicetel Communications

4.06.2018|Manitu ogłasza
Nasza współpraca jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na robotyzację telefonicznej obsługi wśród klientów Systell.

Systell wystawcą podczas Festiwalu Call Center

16.05.2018|Manitu poleca
Byliśmy na wyjątkowym spotkaniu branży call i contact center.

Premiera Systell Contact Center Next podczas MyCustomerWorld Forum & Expo 2018

10.05.2018|Manitu
Jak osiągnąć Next Level we wszechstronnej komunikacji z klientem?

Nowość od Manitu – ducha skutecznej komunikacji!

17.04.2018|Manitu przedstawia
Z radością dzielimy się informacją o premierze nowego systemu Systell Contact Center Next.

Systell wystawcą podczas MyCustomerWorld

13.04.2018|Manitu zaprasza
Już dziś zapraszamy na nasze stoisko podczas My Customer World EXPO 2018. W trakcie wydarzenia zaprezentujemy nowy system - Systell Contact Center Next.
Jesteśmy poza biurem.
Oddzwonimy
gdy wrócimy
do pracy.
Podaj swój numer telefonu
 Zamawiam rozmowę
Jesteś już 5 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Manitu z chęcią pomoże.Doradzi i zadba o Twoje potrzeby.
5