Byliśmy partnerem IV edycji Customer Congress. Swoją prelekcję przedstawił Prezes Zarządu – Marcin Grabowski. Prezentacja opowiadała o „Quo Vadis Call Center – w którą stronę zmierza skuteczna obsługa klienta?”
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji: Customer Congress prezentacja
Czy obsługa klienta zawsze będzie skuteczna, jeśli w firmie będziemy postępować według zasad: bądź ekspertem w swojej dziedzinie, słuchaj klienta, a następnie z nim rozmawiaj? Niekoniecznie! Do tego, aby rzeczywiście była ona skuteczna, powinieneś zapewnić swoim pracownikom również odpowiednie, idealne środowisko pracy. Podczas prezentacji przedstawiono najnowsze badania, łączące aspekty jakości obsługi klienta i zaangażowania pracowników w wykonywane obowiązki.
Drugiego dnia odbył się specjalny panel dyskusyjny w którym Jarosław Stępkowski z Systell z ekspertami odpowiadał na pytania:
Czy szczęśliwi klienci zostają na dłużej? Jak customer service i customer experience warunkują lojalność w biznesie.