Customer Experience. Jak zbudować pozytywne doświadczenia klienta? | SYSTELL
20114
post-template-default,single,single-post,postid-20114,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Customer Experience. Jak zbudować pozytywne doświadczenia klienta?

Customer Experience. Jak zbudować pozytywne doświadczenia klienta?

Customer experience

To suma wszystkich doświadczeń, które klient wiąże z daną firmą. Mogą one być pozytywne lub negatywne. W ostatnich latach kładzie się bardzo duży nacisk na to pojęcie. Co więcej, ten trend za granicą istnieje już od dawna. Aktualnie w Polsce staje się równie popularny. Dowodem tego, mogą być specjalne firmy, zajmujące się tylko projektowaniem ,,doświadczeniem konsumenta”.

Czy wiesz, że…
Aż 67% klientów gotowych jest zapłacić więcej za dany produkt lub usługę w zamian za lepsze doświadczenia w procesie zakupowym i obsłudze.

Jako, że Customer Experience buduje się przy każdym kontakcie klienta z marką należy pamiętać, aby zawsze dbać o idealną obsługę klienta. Stąd niezwykle ważne jest odpowiednie wykreowanie każdego miejsca, gdzie istnieje komunikacja z konsumentem. Konsultant w centrali telefonicznej, sprzedawca w sklepie – te obszary silnie wpływają na wizerunek firmy oraz marki, dlatego należy na nie położyć duży nacisk.

Przeczytaj więcej na temat budowania doświadczeń klienta – Customer Experience:

5 zasad budowania pozytywnego Customer Experience

Jak zbudować lojalność współczesnego klienta?

Jak nie stracić jakości obsługi w Call Center?