Granice będą tworzyć potrzeby klienta – Grzegorz Grabski w wywiadzie dla ccnews.pl

wywiad-ccnews

Granice będą tworzyć potrzeby klienta – Grzegorz Grabski w wywiadzie dla ccnews.pl

Omnichannelowe contact center w sposób naturalny ewoluuje w kierunku dotąd niespotykanym. System call center staje się siłą rzeczy systemem CRM. A dobra integracja zewnętrzna sprawia, że systemy CRM przeradzają się w systemy contact center.


Czy jest więc sens na rozróżnianie tych dwóch dotychczas oddzielnych narzędzi?

A może powinniśmy podejść do tego tematu od strony potrzeb biznesu?


Zapraszamy przeczytania rozmowy Karola Bancerza z ccnews.pl z Grzegorzem Grabskim, prezesem firmy Systell. 

Wywiad znajdziesz TUTAJ

grzegorz_grabski_systell



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności