Idea Money S.A. korzysta z Systell Contact Center | SYSTELL
18077
post-template-default,single,single-post,postid-18077,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Idea Money S.A. korzysta z Systell Contact Center

idea-money-wspolpraca

Idea Money S.A. korzysta z Systell Contact Center

Idea Money S.A. specjalizuje się w faktoringu, monitoringu i windykacji. Firma pomaga klientom zarządzać swoimi wierzytelnościami.

 

Celem wdrożenia systemu contact center było spójna obsługa wielu kanałów komunikacyjnych zarówno wychodzących, jak i przychodzących, z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa wrażliwych danych bankowych.