Zorganizujemy Twoje Contact Center od A do Z
Od lat jesteśmy blisko biznesów naszych klientów, doradzamy naszym doświadczeniem. Wiemy doskonale, że sukces zależy od nowoczesnej technologii połączonej z właściwym zbudowaniem działu Contact Center w firmie. Dlatego idziemy o krok dalej wraz z naszymi ekspertami pomożemy Tobie w zarządzaniu sprzedażą oraz organizacją pracy działu Contact Center.
Budujemy i naprawiamy Contact Center
Przeprowadzamy diagnozę problemów w istniejących już działach sprzedaży, działach obsługi klienta. Następnie tworzymy od nowa skuteczne procesy sprzedaży. Mamy doświadczenie w rekrutacji konsultantów i menedżerów CC. Przygotujemy Twój zespół do pracy i zadbamy o trening sprzedażowy podczas specjalnych szkoleń agentów sprzedaży i menedżerów. Dodatkowo w ramach indywidualnego programu wsparcia wdrożymy mechanizmy motywacyjne i procesy biznesowe.
Dzięki współpracy z naszymi ekspertami dowiesz się:
• jak ułożyć plan sprzedaży dla Contact Center?
• jak obliczyć ROI z inwestycji w wewnętrzne Contact Center?
• które wskaźniki oceny pracy konsultantów są najważniejsze?
• jak mierzyć efektywność telefonicznych akcji sprzedażowych?
• zaplanować skuteczną telefoniczną kampanię sprzedażową?
• jak obliczyć koszt pozyskania jednego klienta przez Contact Center?
• jak pisać skuteczne skrypty sprzedażowe?
• jakie koszty należy wziąć pod uwagę, planując stworzenie własnego działu sprzedaży telefonicznej?
• jakie błędy popełniane są najczęściej podczas kampanii sprzedażowych przez telefon?
• dlaczego nie należy lekceważyć przewagi Customer Experience nad ceną?