Nowe usługi w Systell - Interim Manager w zakresie zarządzania sprzedażą oraz BOK w Contact Center
18281
post-template-default,single,single-post,postid-18281,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Nowe usługi w Systell – Interim Manager w zakresie zarządzania sprzedażą oraz BOK w Contact Center

interim-manager

Nowe usługi w Systell – Interim Manager w zakresie zarządzania sprzedażą oraz BOK w Contact Center

Zorganizujemy Twoje Contact Center od A do Z.

 

Od lat jesteśmy blisko biznesów naszych klientów, doradzamy naszym doświadczeniem. Wiemy doskonale, że sukces zależy od nowoczesnej technologii połączonej z właściwym zbudowaniem działu Contact Center w firmie. Dlatego idziemy o krok dalej wraz z naszymi ekspertami pomożemy Tobie w  zarządzaniu sprzedażą oraz organizacją pracy działu Contact Center.

 

Budujemy i naprawiamy Contact Center.

 

Przeprowadzamy diagnozę problemów w istniejących już działach sprzedaży, działach obsługi klienta. Następnie tworzymy od nowa skuteczne procesy sprzedaży. Mamy doświadczenie w rekrutacji konsultantów i menedżerów CC. Przygotujemy Twój zespół do pracy i zadbamy o trening sprzedażowy podczas specjalnych szkoleń agentów sprzedaży i menedżerów. Dodatkowo w ramach indywidualnego programu wsparcia wdrożymy mechanizmy motywacyjne i procesy biznesowe.


 

Dzięki współpracy z naszymi ekspertami dowiesz się:

• jak ułożyć plan sprzedaży dla Contact Center?

• jak obliczyć ROI z inwestycji w wewnętrzne Contact Center?

• które wskaźniki oceny pracy konsultantów są najważniejsze?

• jak mierzyć efektywność telefonicznych akcji sprzedażowych?

• zaplanować skuteczną telefoniczną kampanię sprzedażową?

• jak obliczyć koszt pozyskania jednego klienta przez Contact Center?

• jak pisać skuteczne skrypty sprzedażowe?

• jakie koszty należy wziąć pod uwagę, planując stworzenie własnego działu sprzedaży telefonicznej?

• jakie błędy popełniane są najczęściej podczas kampanii sprzedażowych przez telefon?

• dlaczego nie należy lekceważyć przewagi Customer Experience nad ceną?

 

Zapraszamy do współpracy

Zespół Systell