Kolejna rekomendacja naszego systemu contact center, trafia na nasze konto. Systell Contact center to rozwiązanie modułowe, dlatego potrafimy je dopasować do różnych biznesów. Tym razem system spełnił się w roli, w pełni funkcjonalnego, systemu BDC, dedykowanego salonom samochodowym.
Dziękujemy dealerowi Inchcape za słowa uznania i polecamy się na przyszłość.
Inchcape to dealer BMW, który oferuje nowe i używane samochody, a także serwis blacharsko-lakierniczy. Prowadzi działalność w 3 lokalizacjach.
Z jakim problemami zgłosił się do nas Inchcape?
Utrudniona komunikacja wewnętrzna między działami a centralną oraz komunikacja zewnętrzna. Firma nie miała kontroli nad telefonami od klientów i nie wiedziała, czemu konsument nie mógł dodzwonić się na komórkę doradcy lub bezpośrednio do firmy i czemu jego problem nie został rozwiązany. Dealer nie był w stanie sprawnie zarządzać relacjami z klientami oraz analizować wyników sprzedaży.
Co zaproponowaliśmy?
Prosty, lecz funkcjonalny system BDC wraz z dedykowanym call center, pozwalający na kompleksowe zarządzanie relacjami, połączeniami oraz na sprawne wykonywanie zadań i zautomatyzowane zbieranie danych.
Jaki był efekt wdrożenia systemu BDC?
Doradcy stali się bardziej produktywni i zaczęli odbierać 100% połączeń. Dealer zyskał też konkretne statystyki o obsługiwanych i nieobsługiwanych klientach w konkretnych działach i przez konkretnych doradców. Dzięki temu mógł usprawnić komunikację, zwiększyć satysfakcję i poprawić wyniki sprzedażowe.
Potrzebujesz podobnego rozwiązania? Skontaktuj się!