Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, stworzyliśmy w Systell Contact Center, mechanizm zaczytywania leadów z landing page. Mechanizm jest automatyczny i niezwykle prosty w obsłudze.

Z naszych doświadczeń, a przede wszystkim z doświadczeń naszych klientów wiemy, że firmy bardzo często jednocześnie korzystają z dwóch dróg pozyskiwania leadów przez landing page:

  • Tworzą własne landing page i własnymi działaniami marketingowymi reklamują je w sieci
  • Korzystają z usług firm zewnętrznych, które realizują cały proces zbierania leadów w Internecie, a następnie rozliczają się za efekty

Pod względem ostatecznego wyniku sprzedażowego, tego typu forma poszukiwania klientów, okazuje się być bardzo skuteczna. Jednak do tej pory obsługa takich zgłoszeń potrafiła napotykać różne bariery natury techniczno-organizacyjnej. Pojedynczy lead musiał być odpowiednio skategoryzowany, przypisany do kampanii z odpowiednim skryptem. Co najważniejsze, leady pozyskane od firm zewnętrznych musiały być odpowiednio skontrolowane pod kątem rozliczeń i opłacalności współpracy z firmą zewnętrzną.

Nowy mechanizm zczytywania leadów z landing praktycznie w 100% automatyzuje wszystkie opisane wyżej kwestie. Tym samym eliminuje powyższe bariery.

 

 Jak to działa:

 

  1. Wystawiamy w Internecie stronę www serwisu integracji z Systell Contact Center
  2. Na poziomie kodów strony, wszystkie landing pages są odpowiednio modyfikowane w zakresie danych potrzebnych do połączenia się z serwisem integracji. Modyfikacje następują po stronie:
    1. Landing pages należących do Klienta
    2. Firm dostarczających leady
  3. Na tym etapie kończy się zaangażowanie czasu poświęcanego po stronie Klienta oraz jego partnerów biznesowych. Całość dalszych działań dzieje się automatycznie. Zgodnie z zaprojektowanymi przez nas schematami serwisu integracji.

 

Wypełnienie formularza zgłoszeniowego na landing page powoduje następujący schemat działania:

 

  1. Formularz trafia do serwisu integracji z Systell Contact Center, a następnie do bazy danych naszego systemu
  2. Odpowiednio identyfikowane i zapisywane jest źródło pochodzenia formularza (własny landing page, czy lead od konkretnej firmy zewnętrznej)
  3. Serwis integracji sprawdza, czy osoba, która wypełniła formularz istnieje już w bazie danych
  4. Formularz po odpowiednich kategoriach zostaje przypisany do bazy danych oraz do odpowiednich kampanii wraz z pokazaniem konsultantowi skryptu, który będzie bezpośrednio powiązany ze źródłem pochodzenia formularza

Zalety nowej funkcjonalności:

 

– Konsultanci w Systell Contact Center oddzwaniają do potencjalnego klienta. Od razu wiedzą skąd pochodził formularz oraz co należy powiedzieć i wypełnić w skrypcie

– Dzięki nowej funkcjonalności managerowie  posiadają dokładną i szczegółową analizę skuteczności leadów

Po więcej szczegółów, zapraszamy do kontaktu!

baner przetestuj aplikacje call center