Nowość: Integracja oprogramowania CRM z Softphonem

 

Od teraz nie musisz kupować dodatkowych systemów, aby dzwonić do klientów bezpośrednio z CRM Twojej firmy. Jak to możliwe? Do oprogramowania biznesowego, które wykorzystujesz na co dzień dodajemy Softphone.

 

Jeśli korzystasz z takich aplikacji, jak m.in.: SALESFORCE, SAP, JIRA, COMARCH ERP, OFFICE 365, TEAMS, ZURMO, SUBIEKT GT, ZOHO (sprawdź nasze integracje), nie musisz kupować dodatkowo systemu call lub contact center, aby sprawnie komunikować się z klientami.

Integrujemy oprogramowanie Softphone z funkcjonującymi w firmie systemami zarządzania (CRM, ERP) oraz aplikacjami biznesowymi (np. Microsoft Teams).

 

Dzięki naszemu rozwiązaniu Twoja firma będzie mogła korzystać z posiadanych danych:

  • szybciej – bez konieczności przełączania się między systemami;
  • bardziej skutecznie – konsultanci będą mogli korzystać z historii spraw w CRM w trakcie trwającego połączenia. Znacznie wzmocni to merytoryczną stronę rozmowy, zwiększając jednocześnie szanse na sukces agenta;
  • wygodniej – wszelkie czynności związane z identyfikacją połączenia, odbieraniem, transferem, czy zawieszeniem połączenia będą możliwe z poziomu okna w CRM;
  • efektywniej – zintegrowany system, dzięki dostępowi do statystyk połączeń, pozwoli na monitorowanie pracy agentów;

 

 

 

 

Ulepszymy Twoje oprogramowanie, dodając do jego interfejsu widok Softphone’a. Konsultanci będą mogli bezpośrednio z tego widoku wykonywać połączenia bez konieczności przemieszczania się pomiędzy systemami. Jednocześnie do Twojego CRM lub ERP zostaną wyeksportowane dane dotyczące połączeń, tak, abyś miał kompletny obraz pracy konsultantów. Interesuje Cię integracja oprogramowania CRM z Softphonem? Chcesz dowiedzieć się więcej o naszym nowym rozwiązaniu?

 

Skontaktuj się z nami!