Sprawne planowanie czasu pracy pracowników jest kluczowe w zarządzaniu zespołem. Należy zapewnić odpowiednią kadrę wymaganą do poprawnej realizacji wyznaczonych zadań bez względu na branże w jakiej działamy. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, w Systell Contact Center pojawił się nowy moduł – możliwość planowania pracy konsultanta, pracownika BOK czy telemarketera.

 

nowy moduł w contact center

 

Najważniejsze zalety modułu planowania czasu pracy

  • przyjazny i nowoczesny wygląd
  • możliwość szybkiego reagowania na zmiany w organizacji
  • przejrzyste i funkcjonalne API ( możliwość integracji z innymi systemami)

 

SCREEN_NOWY MODUŁ

 

Najważniejsze funkcjonalności modułu:

 

  • w zależności od zapotrzebowania możliwość włączania lub wyłączania funkcjonalności np. naliczania płac,
  • dostępność wszystkich danych zarządzania zawsze dla managera i pracownika,
  • bezkonfliktowe harmonogramy, personel zawsze na czas,
  • zegar czasu pracy i nieobecności,
  • możliwość tworzenia listy płac,
  • planowanie czasu pracy również wielozmianowego,

 

  • wykrywanie konfliktów, handlowanie zmianami, zmiany do wzięcia,
  • zarządzanie dniami wolnymi (urlopami, L4) oraz możliwość definiowania własnych dni wolnych,
  • zarządzanie wieloma miejscami pracy (opcja przydatna w firmach rozproszonych),
  • solidne raporty uwzględniające szczegółowo każdy aspekt Twojej działalności,
  • możliwość udostępniania statystyk dotyczących frekwencji, wydatków, przychodów itp. dla działu personalnego.

 

nowe wdrożenia systell contact center