Sprawne planowanie czasu pracy pracowników jest kluczowe w zarządzaniu zespołem. Należy zapewnić odpowiednią kadrę wymaganą do poprawnej realizacji wyznaczonych zadań bez względu na branże w jakiej działamy. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, w Systell Contact Center pojawił się nowy moduł – możliwość planowania pracy konsultanta, pracownika BOK czy telemarketera.
Najważniejsze zalety modułu planowania czasu pracy
- przyjazny i nowoczesny wygląd
- możliwość szybkiego reagowania na zmiany w organizacji
- przejrzyste i funkcjonalne API ( możliwość integracji z innymi systemami)
Najważniejsze funkcjonalności modułu:
- w zależności od zapotrzebowania możliwość włączania lub wyłączania funkcjonalności np. naliczania płac,
- dostępność wszystkich danych zarządzania zawsze dla managera i pracownika,
- bezkonfliktowe harmonogramy, personel zawsze na czas,
- zegar czasu pracy i nieobecności,
- możliwość tworzenia listy płac,
- planowanie czasu pracy również wielozmianowego,
- wykrywanie konfliktów, handlowanie zmianami, zmiany do wzięcia,
- zarządzanie dniami wolnymi (urlopami, L4) oraz możliwość definiowania własnych dni wolnych,
- zarządzanie wieloma miejscami pracy (opcja przydatna w firmach rozproszonych),
- solidne raporty uwzględniające szczegółowo każdy aspekt Twojej działalności,
- możliwość udostępniania statystyk dotyczących frekwencji, wydatków, przychodów itp. dla działu personalnego.