Softphone wbudowany w stronę web | SYSTELL
18069
post-template-default,single,single-post,postid-18069,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Softphone wbudowany w stronę web

Softphone wbudowany w stronę web

Prezentujemy nowość w naszym systemie call center – softphone zintegrowany z systemem w przeglądarce internetowej.

 

Dzięki stworzeniu i udostępnieniu softphona bezpośrednio w systemie call center nie ma już konieczności korzystania z dodatkowej aplikacji desktopowej. Polepsza to jakość rozmów i prostotę użycia. Dodatkowo nie będzie występowało już ryzyko wystąpienia błędów przy przekazywaniu sygnału telefonicznego z softphone’u do systemu call center.

softphone_systell

Tags: