Systell Contact Center Next

systell-cc-next

Systell Contact Center Next

Dzięki stałej współpracy z klientami jesteśmy blisko ich biznesów, znamy aktualne potrzeby i wyzwania jakie musi spełniać dostarczana przez Nas technologia. Klienci lubią korzystać z naszego systemu Contact Center w przeglądarce, jest to rozwiązanie elastyczne i funkcjonalne. Potrzeby jednak stają się coraz bardziej indywidualne i szczegółowe. Przykładowo bardzo ważną funkcjonalnością jest zaawansowane tworzenie raportów ewaluacyjnych w czasie rzeczywistym. Takie raporty muszą być generowane szybko i z bardzo dużą liczbą danych. Dlatego od ponad roku pracujemy nad nowym systemem Contact Center. Nad wszystkim czuwa MANITU duch skutecznej komunikacji.

Systell Contact Center Next

 

Miło nam poinformować, że z myślą o naszych obecnych i przyszłych klientach wdrażamy  Systell Contact Center Next


Czym wyróżnia się nowy Systell Contact Center Next?

1. MOBILNOŚĆ – Zarówno menedżer jak i agent może dzięki SCC Next pracować w dowolnym miejscu i czasie. Next umożliwia korzystanie z dowolnego urządzenia, niezależnie czy jest to tablet, smartphone czy laptop.

 

2. 100 % ELASTYCZNOŚĆ  I przyjemność z KORZYSTANIA

Nasz system,  dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii  może działać na dowolnym systemie, jak Windows, linux czy MacOS. Dodatkowo system będzie dostępny na każdej przeglądarce CHROME, IE, SAFARI, EDGE itp.

 

3. SZYBKOŚĆ – podczas pracy nad Nextem skupiliśmy się na szybkości działania. Dzięki temu praca menedżera i agenta na nowym systemie jest łatwiejsza, szybsza i przyjemniejsza. Next działa szybko i  płynnie.

 

4. STAWIAMY NA USER EXPERIENCE –  Nowy system to przede wszystkim nowoczesny i ergonomiczny wygląd panelu agenta i menedżera, w którym poszczególne elementy i nawigacja zostały zaprojektowane zupełnie od nowa, zgodnie z najnowocześniejszymi trendami.

 

5. NOWE podejście

–  agent w nowym systemie może wykonywać do trzech czynności jednocześnie i zawsze ma możliwość szybkiego powrotu do każdej z nich

–  komunikacja dostępna tam gdzie jej potrzebujesz

–   proste zarządzanie sprawami i zadaniami

–  wszystkie Twoje dane dostępne na dashboard

–  szybkie i dowolne przeszukiwanie danych