SysTell Contact Center 5.1. - Nowości na Piątkę z Plusem! | SYSTELL
18072
post-template-default,single,single-post,postid-18072,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

SysTell Contact Center 5.1. – Nowości na Piątkę z Plusem!

SysTell Contact Center 5.1. – Nowości na Piątkę z Plusem!

1. Nowa nazwa… 2. Nowa wersja… 3. Nowe moduły… 4. Nowe funkcjonalności… 5. Nowa jakość…

Mamy zaszczyt poinformować wszystkich naszych obecnych i przyszłych Klientów, że wprowadzamy na rynek nasze najnowsze „dziecko”, czyli SysTell Contact Center v. 5.1.

Nowa nazwa

Od tego momentu zmieniamy nazwę naszego flagowego produktu ze Smartfon Call Center na SysTell Contact Center. Celem wprowadzenia nowej nazwy jest ujednolicenie komunikacji w zakresie produktów dostarczanych pod marką SysTell.  Przejście ze „smartfona” na „SysTell” pozwala uniknąć błędnego kojarzenia funkcjonalności naszego systemu. Co więcej, zamiana „call” na „contact” center podkreśla pełnię możliwości kontaktu z klientem w naszym systemie z wykorzystaniem wielu kanałów. Podkreślamy zatem naszą silną pozycję na rynku systemów teleinformatycznych zapewniających zintegrowaną formę kontaktu z klientem.

Nowa wersja

Oddajemy w Państwa ręce owoc naszej wielomiesięcznej pracy nad nowymi modułami oraz nowymi funkcjonalnościami do modułów już istniejących. Nie jest to standardowa, nowsza wersja systemu. Jest to bardzo mocno zmodernizowany system z wieloma nowymi, innowacyjnymi rozwiązaniami. Dzięki temu możemy zaprezentować Państwu piątą generację naszego systemu.

Nowe moduły

Wersja 5 to nowoczesne i zaawansowane nowości:

  • Zupełnie nowy, graficzny designer procesów zaprojektowany w oparciu o podstawy notacji BPMN. Designer pozwala na szybsze i bardziej szczegółowe ujęcie charakterystyki pracy Klientów na naszym systemie.
  • Szczegółowy i rozbudowany Moduł Zarządzania Uprawnieniami z najwyższą starannością dba o to, aby każdy użytkownik miał dostęp jedynie do treści mu udostępnionych.
  • Moduł Pomocy Zdalnej pozwala na natychmiastowe połączenie się z Zespołem Obsługi Klienta w razie potrzeby konsultacji serwisowych.
  • Dzięki wielu funkcjonalnościom Modułu Pomocy i Podpowiedzi, każdy użytkownik może szybko odnaleźć informacje o szczegółach działania najróżniejszych funkcji systemu.
  • Poza modułami, z których korzystają na co dzień nasi klienci uruchomiliśmy również szereg nowych modułów działających w tle systemu. Dzięki temu, wdrożenia oraz obsługa Klienta przebiegają sprawniej i płynniej.

Wszystkie te moduły oczywiście udostępniamy dla każdego Klienta korzystającego z SysTell Contact Center v.5.1. bez dodatkowych opłat!

Nowe funkcjonalności

Moduły to nie wszystko. Nasze wielomiesięczne prace pozwoliły na poprawienie bądź dodanie nowych opcji w istniejących już modułach systemu. Tym samym, klient korzystający z SysTell Contact Center v.5. od teraz może korzystać z:

  • Szeroko rozwiniętej funkcjonalności telefonu programowego (softphone) dostępnego w przeglądarce internetowej, umożliwiającej korzystanie z systemu bez konieczności instalowania innych aplikacji,
  • Listy Zadań, dzięki której managerowie planują swoim podwładnym zadania do wykonania. Każdy użytkownik może również zaplanować zadania dla siebie,
  • Repozytorium dokumentów, które zapewnia możliwość dynamicznego budowania i udostępniania innym użytkownikom katalogów dokumentów przypisanych do rekordu czy sprawy,
  • Systemu tworzonych powiązań pomiędzy rekordami, dzięki któremu prosto można sprawdzić, z jakimi rekordami w bazie danych jest powiązany rekord lub sprawa otwarta przez użytkownika,
  • Funkcji blokującej możliwość otwarcia jednego rekordu przez kilku użytkowników. Tym samym ryzyko kontaktu kilku użytkowników z jednym klientem zostaje zminimalizowane.
  • Ulepszonej funkcjonalnie skrzynki e-mail.

Nowa jakość obsługi

Nowe, pozytywne zmiany w naszym systemie dotyczące pomocy dla użytkownika, a także zmiany w zakresie funkcjonowania zespołu pracowników SysTell w Biurze Obsługi Klienta prowadzą do nieustannej poprawy jakości obsługi Klienta. Rozumiemy potrzeby naszych Klientów, dlatego nieustannie pracujemy nad wzrostem jakości obsługi.